m
Diggit

Novi študijski program MBA o umetni inteligenci in poslu

Na Ekonomski fakulteti v Ljubljani so razvili novo smer programa Ljubljana MBA , ki se osredotoča na umetno inteligenco (UI).

Program »Ljubljana MBA AI in Business«, katerega cilj je opolnomočiti podjetja, vodstva, direktorje in posameznike, ki delujejo na področju UI, je nastal v sodelovanju med ljubljansko Ekonomsko fakulteto, Inštitutom Jožef Štefan in mednarodnim raziskovalnim centrom za umetno inteligenco (IRCAI) pod okriljem UNESCO in ob podpori Google.org.

Program so po besedah mag. Monike Lapanja, direktorice Centra poslovne odličnosti EF (CPOEF), vzpostavili na osnovi  potreb podjetij po znanjih za razvoj in globalno konkurenčnost. »Raziskava potreb trga je pokazala, da je ob pospešenem porastu umetne inteligence (UI) razumevanje njene dodane vrednosti za podjetja in organizacije premajhno. Podjetja nujno potrebujejo znanja, ki bodo podprla učinkovito vključitev tehnologij UI v delovanje podjetja, a s strateškim razmislekom. Prav to, strateško razumevanje in sposobnost celovitega pogleda kot osnovo za dolgoročno uspešnost podjetja, pa naslavlja novi MBA program.«

Umetna inteligenca širi meje zmožnosti pametnih naprav, in zato morajo vodilni razumeti razvijajoče se tehnologije, prepoznati njihovo praktično uporabnost v podjetjih, ozavestiti kritično razmišljanje in spoznati reševanje etičnih dilem, ki jih bo z vstopom UI v vse procese dela vse več. Dr. Mitja Kovač, profesor na Ekonomski fakulteti, pravi, da nova, posebna smer programa MBA, neposredno odgovarja na potrebe trga po znanjih. »Poleg znanj menedžmenta in vseh poslovnih funkcij, s poudarkom na ekonomskih vsebinah na eni ter vodenjem na drugi strani se z domišljeno kombinacijo izbranih vsebin dodaja poslovni vidik UI,« opisuje.

 

Celoten članek o novem programu Ljubljana MBA si preberite v prihajajoči tiskani izdaji Marketing magazina, ki izide na začetku oktobra 2023.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji