z
Diggit

Oglaševanje v mobilnih aplikacijah je vse pomembnejše

Pred šestimi leti so oglasi predstavljali polovico prihodkov aplikacij, a njihov delež vztrajno raste in danes predstavlja dve tretjini prihodkov. Rast prihodkov iz oglasov je celo hitrejša od splošne rasti industrije aplikacij.

Uporaba mobilnih aplikacij vsako leto narašča, uporabniki pa v njih običajno uživamo brezplačno. Od kod torej njihovi prihodki? Po najnovejših podatkih, ki so jih zbrali pri NoKyc.com, naj bi 66 odstotkov vseh prihodkov v industriji mobilnih aplikacij leta 2024 predstavljali prihodki od oglaševanja, kar kaže na vse večji pomen oglaševanja tudi v tej industriji.

Tudi najnovejše poročilo Statista dokazuje podobno, saj so ugotovili, da so letos mobilne aplikacije ustvarile 470 milijarde evrov prihodkov, kar je 12 odstotkov več kot lani. Oglasi predstavljajo največji delež, in sicer 310 milijard evrov, kar je 65,8 odstotka celotnih prihodkov aplikacij.

Viri prihodkov mobilnih aplikacij

Prihodki iz oglasov sicer predstavljajo največji delež, vendar mobilne aplikacije ustvarjajo prihodke tudi iz drugih virov, predvsem z nakupi znotraj aplikacij, ki bodo leta 2024 predstavljali slabo tretjino celotnih prihodkov. Zanimivo, prihodki od plačljivih možnosti v aplikacij ali plačljivih aplikacij so precej manjši – le 1,2 odstota celotnih prihodkov.

Napovedi za prihodnost

Po pričakovanjih bodo prihodki od oglaševanja v mobilnih aplikacijah še naprej naraščali. Do leta 2027 naj bi njihovi skupni prihodki dosegli 606 milijard evrov, od tega naj bi oglasi prispevali več kot 67-odstotni delež in tako še bolj utrdili pozicijo prevladujočega vira financiranja za razvijalce aplikacij.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji