z
Diggit

Oglaševanje v mobilnih aplikacijah je vse pomembnejše

Pred šestimi leti so oglasi predstavljali polovico prihodkov aplikacij, a njihov delež vztrajno raste in danes predstavlja dve tretjini prihodkov. Rast prihodkov iz oglasov je celo hitrejša od splošne rasti industrije aplikacij.

Uporaba mobilnih aplikacij vsako leto narašča, uporabniki pa v njih običajno uživamo brezplačno. Od kod torej njihovi prihodki? Po najnovejših podatkih, ki so jih zbrali pri NoKyc.com, naj bi 66 odstotkov vseh prihodkov v industriji mobilnih aplikacij leta 2024 predstavljali prihodki od oglaševanja, kar kaže na vse večji pomen oglaševanja tudi v tej industriji.

Tudi najnovejše poročilo Statista dokazuje podobno, saj so ugotovili, da so letos mobilne aplikacije ustvarile 470 milijarde evrov prihodkov, kar je 12 odstotkov več kot lani. Oglasi predstavljajo največji delež, in sicer 310 milijard evrov, kar je 65,8 odstotka celotnih prihodkov aplikacij.

Viri prihodkov mobilnih aplikacij

Prihodki iz oglasov sicer predstavljajo največji delež, vendar mobilne aplikacije ustvarjajo prihodke tudi iz drugih virov, predvsem z nakupi znotraj aplikacij, ki bodo leta 2024 predstavljali slabo tretjino celotnih prihodkov. Zanimivo, prihodki od plačljivih možnosti v aplikacij ali plačljivih aplikacij so precej manjši – le 1,2 odstota celotnih prihodkov.

Napovedi za prihodnost

Po pričakovanjih bodo prihodki od oglaševanja v mobilnih aplikacijah še naprej naraščali. Do leta 2027 naj bi njihovi skupni prihodki dosegli 606 milijard evrov, od tega naj bi oglasi prispevali več kot 67-odstotni delež in tako še bolj utrdili pozicijo prevladujočega vira financiranja za razvijalce aplikacij.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji