Oglaševanje v mobilnih aplikacijah je vse pomembnejše
Pred šestimi leti so oglasi predstavljali polovico prihodkov aplikacij, a njihov delež vztrajno raste in danes predstavlja dve tretjini prihodkov. Rast prihodkov iz oglasov je celo hitrejša od splošne rasti industrije aplikacij.
Kaja Kovič
Uporaba mobilnih aplikacij vsako leto narašča, uporabniki pa v njih običajno uživamo brezplačno. Od kod torej njihovi prihodki? Po najnovejših podatkih, ki so jih zbrali pri NoKyc.com, naj bi 66 odstotkov vseh prihodkov v industriji mobilnih aplikacij leta 2024 predstavljali prihodki od oglaševanja, kar kaže na vse večji pomen oglaševanja tudi v tej industriji.
Tudi najnovejše poročilo Statista dokazuje podobno, saj so ugotovili, da so letos mobilne aplikacije ustvarile 470 milijarde evrov prihodkov, kar je 12 odstotkov več kot lani. Oglasi predstavljajo največji delež, in sicer 310 milijard evrov, kar je 65,8 odstotka celotnih prihodkov aplikacij.
Viri prihodkov mobilnih aplikacij
Prihodki iz oglasov sicer predstavljajo največji delež, vendar mobilne aplikacije ustvarjajo prihodke tudi iz drugih virov, predvsem z nakupi znotraj aplikacij, ki bodo leta 2024 predstavljali slabo tretjino celotnih prihodkov. Zanimivo, prihodki od plačljivih možnosti v aplikacij ali plačljivih aplikacij so precej manjši – le 1,2 odstota celotnih prihodkov.
Napovedi za prihodnost
Po pričakovanjih bodo prihodki od oglaševanja v mobilnih aplikacijah še naprej naraščali. Do leta 2027 naj bi njihovi skupni prihodki dosegli 606 milijard evrov, od tega naj bi oglasi prispevali več kot 67-odstotni delež in tako še bolj utrdili pozicijo prevladujočega vira financiranja za razvijalce aplikacij.