mm
Diggit

OpenAI uči robote opravljati gospodinjska dela

Štiri leta po tem, ko je OpenAI opustil raziskovanje uporabe UI za učenje robotov, ga je podjetje ponovno vzpostavilo in dodatno okrepilo, je v Rovinju povedal Rodger Werkhoven iz OpenAI.

Rodger Werkhoven, kreativni direktor v podjetju OpenAI, je na predavanju v okviru konference AI Weekend pod okriljem festivala Weekend.17, pojasnil, da smo imeli ljudje že v 17. stoletju robote in stroje, ki so za nas pisali, ustvarjali, programirali in računali, a smo jih le drugače imenovali. »Ko smo novembra 2022 javnosti predstavili ChatGPT, je večina ljudi prvič izgovorila besedno zvezo umetna inteligenca in takrat se je pojavil velik strah, kako bo ta spremenila naša življenja in nas morda nekega dne celo nadvladala. To je paranoja, ki se ne bo nikoli uresničila. Drži pa, da postajajo ta orodja vse bolj 'pametna'.« Dodal je, da so pri podjetju OpenAI ponovno vzpostavili oddelek za robotiko in tako bodo kmalu predstavili robote, ki bodo znali reševati naloge brez navodil, na primer pomiti in razporediti posodo.

Roboti, ki bodo opravljali gospodinjska dela

Humanoidni robot NEO Beta podjetja OpenAI bo morda že kmalu postal ključni del gospodinjstva. Po besedah Werkhovna bo zasnovan za pomoč pri vsakodnevnih opravilih, pri tem pa bo tudi spremenil interakcijo s stroji na osebni ravni, saj bodo, kot omenjeno, znali reševati naloge brez navodil. Robot naj bi izstopal s svojo sposobnostjo učenja in prilagajanja okolju. »To bi lahko bil začetek nove dobe, v kateri imajo roboti osrednjo vlogo v našem vsakdanjem življenju,« zapišejo pri OpenAI.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji