a
Diggit

Platforma za testiranje poslovne ideje na področju UI

Pri CNJ Digital so skupaj s partnerjema Pareto in SE7EN ustvarili platformo Submit Your AI idea, na kateri lahko podjetja oddajo svoje ideje na področju umetne inteligence.

Mak Kordić, direktor agencije CNJ Digital, je za MM-a povedal, da so se za zasnovo platforme odločili, ker so opazili, da se številna podjetja zanimajo za UI-projekte, a niso prepričana, kako začeti, ali pa ne znajo oceniti stroškov. »Prav tako zaradi nepoznavanja tehnologije niso niti prepričana, ali je UI sploh prava pot in zato smo z ekipo in partnerji želeli podjetjem ponuditi brezplačno strokovno podporo, ki bi jim pomagala pridobiti jasnejši vpogled v izvedljivost in stroškovno plat njihovih idej.«

Kako ugotoviti, ali imate dobro UI-idejo?

Zainteresirani morajo oddati opis svoje ideje in glavne cilje projekta (ter priložiti dokumentacijo, če je potrebna). Sogovornik pove, da ne želijo preveč omejevati prijavljencev, zato lahko ideje opisujejo popolnoma enostavno in »plastično«, v primeru nejasnosti pa snovalci platforme stopijo v stik z njimi. Te ideje nato brezplačno pregledajo strokovnjaki, ki podajo oceno projekta. »Končna ocena vključuje strokovni pregled ideje, analizo izvedljivosti in okvirno oceno stroškov. Osredotočeni smo predvsem na to, da ljudje dobijo hitro oceno svoje ideje s strani strokovnjakov, ki se z UI ukvarjajo že dolga leta. Poleg tega bodo dobili tudi naše priporočilo, kako se lotiti nadaljnjih korakov pri razvoju projekta, če bodo z njim želeli nadaljevati.« Kordić še dodaja, da bo platforma aktivna najmanj do 31. oktobra 2024.

Intervju

ian
27. 01. 2025

O tem, ali pri nas tiktokerji lahko »preživijo« samo z unovčevanjem svojih vsebin na tej…

KA
25. 01. 2025

»Pri delu z naročniki gre vedno za interdisciplinarno delo, nikoli ne govorimo samo o…

»Po dolgoletnih izkušnjah v oblikovanju pred seboj ne potrebuješ več nujno lista papirja, svinčnika ali računalnika, ampak glava podzavestno…

zz
25. 01. 2025

»Oglaševanje ni čista umetnost. Naše delo mora prinašati poslovne rezultate, kar pa ne…

Delo na strani naročnikov mi je pomagalo razumeti njihove potrebe in njihov način razmišljanja. Pogosto opažam, da številni kreativci pozabljajo, da…

Naši avtorji