zz
Diggit

Razumevanje UI v vsakdanjem življenju presenetljivo nizko

Raziskava podjetja Samsung kaže, da je umetna inteligenca v zadnjih dveh letih postala ena od najbolj priljubljenih tem pogovorov, a kljub temu le petina potrošnikov dejansko razume njeno vlogo v vsakdanjem življenju.

Pri Samsungu so v raziskavo, ki so jo predstavili na tehnološkem dogodku IFA (Innovation For All) 2024 v Berlinu, zajeli 10 evropskih držav in vključili 11.000 anketirancev. Ugotovili so, da čeprav 90 odstotkov ljudi sicer pozna osnove umetne inteligence, jih le 15 odstotkov ve, kako jo uporabljati v vsakodnevnem življenju.

UI najbolj razumejo Poljaki

Poročilo kaže, da imajo najvišjo raven »popolnega« razumevanja umetne inteligence (23 odstotkov) Poljaki, medtem ko so v Veliki Britaniji zabeležili najnižjo raven  (11 odstotkov). Teoretična in praktična uporaba UI je močno obravnavana tematika v svetu marketinga, a Marketing Week poroča, da je zanimanje potrošnikov za njeno vlogo v njihovem osebnem življenju omejeno.

Želja po osvojitvi znanja in veščin

Dobra novica je, da je v raziskavi kar 55 odstotkov potrošnikov izrazilo, da želijo poglobiti svoje razumevanje te tehnologije, 57 odstotkov pa jih meni, da trenutno ni dovolj informacij o tem, kako naj umetno inteligenco vključijo v svoje življenje. Morda prav pomanjkanje informacij vodi do strahu in negotovosti, saj skoraj polovica (47 odstotkov) anketirancev meni, da se njihovi trenutni (osebni) pogovori o umetni inteligenci običajno nanašajo na tveganja in ne na koristi uporabe UI. To kaže na nujnost izobraževanja in ozaveščanja potrošnikov ter spodbujanje odprtega dialoga o njenih koristih in tveganjih.

Intervju

z
21. 10. 2024

Ob prvi obletnici delovanja agencije smo se pogovarjali z direktorjem Žigom Anžlovarjem,…

Življenje z znaMMkami
21. 10. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

Naši avtorji