Samsung Galaxy S24 predstavlja nov način potovanja za generacijo Z
To poletje BBH Singapore in Samsung pozdravljata novo generacijo popotnikov in spreminjata način fotografiranja in doživljanja potovanj, ki ga poganja umetna inteligenca.
Medtem, ko se generacija Z po vsem svetu pripravlja na poletne pustolovščine, Samsungova najnovejša globalna kampanja prikazuje, kako lahko s telefonom Galaxy S24 Ultra in njegovim Galaxy AI globlje in bogatejše doživijo svoja potovanja. Kampanja s serijo filmov in dinamičnih zunanjih prikazov izpostavlja funkcije Galaxy AI (Photo Assist, Instant Slow-mo, Circle to Search with Google), ki bodo spremenile njihove potovalne izkušnje.
V filmih oživijo znani trenutki s potovanj: »Kaj točno sploh jem?«, »Kakšna je zgodba za tem čudnim kipom?« in »Čakajte, kje sem?« Na vsa ta vprašanja brez težav odgovori nova funkcionalnost Circle-To-Search with Google. Problem nepopolnih fotografij s potovanj pa rešuje Galaxy AI. Od »fotobomb« gradbenih žerjavov, morskih alg, ki so se znašle na vaši fotografiji plaže, do pomanjkljive osvetlitve, funkcija Galaxy AI omogoča, da izboljšate svoje slike in ohranite svoje spomine natanko tako, kot ste jih doživeli. Kampanja poteka na družbenih omrežjih ter s pomočjo digitalnih videov, plakatov in digitalnih zunanjih zaslonov po vsem svetu.
»Po uspešnem zagonu kot vodilna globalna kreativna agencija za mobilni telefon Samsung Mobile, smo navdušeni, da lahko začnemo naslednjo fazo te kampanje. Želeli smo izkoristiti trenutek, ko se popotniki generacije Z odpravljajo na raziskovanje sveta. Potem, ko smo na lastni koži izkusili neverjetne zmogljivosti Galaxy AI, smo vedeli, da je to odlična priložnost, da predstavimo njegove prednosti in pozicioniramo telefon S24 Ultra kot najboljšega spremljevalca na potovanjih,« pravi Sascha Kuntze, glavni kreativni direktor v BBH Singapur.