z
Diggit

»Sharenting«: UI kampanja z grobim opozorilom

Nova kampanja nemškega Telekoma in agencije adam&eveBERLIN prikazuje povečana tveganja, s katerimi se soočajo starši zaradi porasta zlorabe osebnih podatkov in umetne inteligence.

Izraz »Sharenting« označuje kritizirano prakso, pri kateri starši delijo družinske fotografije z otroci na družbenih omrežjih. Uporabniki družbenih omrežjih radi delijo in gledajo čustvene družinske trenutke, a to dejanje je v resnici precej malomarno. Ko so osebni podatki enkrat objavljeni na internetu, so na voljo po vsem svetu in neomejeno.

Deutsche Telekom želi s kampanjo #ShareWithCare ozaveščati o odgovornem ravnanju s fotografijami in podatki.

»Telekom ponuja najboljše in najbolj varno omrežje, a poleg dostopa do tega omrežja potrebujemo tudi potrebno znanje in orodja za varno in odgovorno ravnanje s podatki na internetu. Razvoj umetne inteligence nosi priložnosti in žal tudi tveganja. V kampanji sama umetna inteligenca opozarja uporabnike o sebi. S tem smo želeli poudariti fascinacijo nad UI in po drugi strani strahospoštovanje do nje,« je kampanjo pospremil Uli Klenke, direktor blagovne znamke pri Deutsche Telekomu.

UI ozavešča o problemu deljenja fotografij

Kratek film, ki je glavni element kampanje, uprizarja družbeni eksperiment, ki so ga postavili v Nemčiji v enega izmed kinematografov. Slednji bi se lahko zgodil v enaki obliki tudi v resničnem svetu, saj je tehnologija zanj danes že zdavnaj na voljo. S pomočjo najnovejše tehnologije UI je bil ustvarjen deepfake dekleta, ki starše sooča s posledicami deljenja slik njunega otroka na spletu. Javnost vidi videoposnetke, fotografije in glas deklice, ki se kar naenkrat spremeni v odraslo žensko in prikazuje, kaj vse zna UI in kako ji lahko »sharenting« uniči prihodnost. Ustvarjalci filma so tako z umetno inteligenco prvič ustvarili postaran deepfake 9-letnega otroka, ki se obnaša in prepira kot odrasla ženska.

 

 

 

Kako in kaj z umetno inteligenco v 2024?mm

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji