z
Diggit

SOF: Kako ustaviti slabe oglase?

Na svetu obstaja 16 % dobrih, 60 % slabih in 24 % grdih oglasov, kaže raziskava podjetja DAIVID. Katere podrobnosti pogosto pozabljamo pri ustvarjanju oglasov z UI?

Ian Forrester, strokovnjak za ustvarjalno učinkovitost, ki jo poganja umetna inteligenca (UI), sicer ustanovitelj in glavni izvršni direktor britanskega podjetja DAIVID, je na SOF-u predaval o načinih, kako ustaviti slabe oglase, kako prenehati zapravljati denar in polniti internet z »neumnimi« vsebinami.

Kako v UI-orodje napisati dober poziv za kampanjo?

»Od vzpona UI agencije proizvajajo še več vsebin, da zadovoljijo svoje naročnike, kotv preteklosti, ampak to je podobno ciljanju tarče na slepo. Pri vnosu navodil (promptov) so snovalci kampanj za zdaj v veliki meri nenatančni. Ko vpisujete navodila v UI-orodja, morate svoje želje napisati zelo natančno,« je razložil Forrester in nanizal pet segmentov, ki jih snovalci prepogosto pozabijo vpisati v orodje:

  • empatija (kako se boste povezali s kupcem na čustveni ravni?);
  • adrenalin (kako vznemiriti kupca?);
  • potrebe (kakšen je namen in raba izdelka, ki ga prodajamo?);
  • pristop (po katerih kanalih komuniciranja bomo prihajali do kupcev in kako bomo nastopili, ko pridemo do njih?);
  • možnosti zavrnitve (česa si pri kampanji ne želimo?).

Več vsebin na več kanalih lahko vpliva na njihovo kakovost. Seveda pa ni nujno, da je vedno tako. »Preizkušajte ustvarjanje vsebin v velikem obsegu, a se pri tem s pomočjo omenjenih petih stebrov tudi nenehno izboljšujte,« je sklenil.

 

 

 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji