SOF: Kako ustaviti slabe oglase?
Na svetu obstaja 16 % dobrih, 60 % slabih in 24 % grdih oglasov, kaže raziskava podjetja DAIVID. Katere podrobnosti pogosto pozabljamo pri ustvarjanju oglasov z UI?
Kaja Kovič
Ian Forrester, strokovnjak za ustvarjalno učinkovitost, ki jo poganja umetna inteligenca (UI), sicer ustanovitelj in glavni izvršni direktor britanskega podjetja DAIVID, je na SOF-u predaval o načinih, kako ustaviti slabe oglase, kako prenehati zapravljati denar in polniti internet z »neumnimi« vsebinami.
Kako v UI-orodje napisati dober poziv za kampanjo?
»Od vzpona UI agencije proizvajajo še več vsebin, da zadovoljijo svoje naročnike, kotv preteklosti, ampak to je podobno ciljanju tarče na slepo. Pri vnosu navodil (promptov) so snovalci kampanj za zdaj v veliki meri nenatančni. Ko vpisujete navodila v UI-orodja, morate svoje želje napisati zelo natančno,« je razložil Forrester in nanizal pet segmentov, ki jih snovalci prepogosto pozabijo vpisati v orodje:
- empatija (kako se boste povezali s kupcem na čustveni ravni?);
- adrenalin (kako vznemiriti kupca?);
- potrebe (kakšen je namen in raba izdelka, ki ga prodajamo?);
- pristop (po katerih kanalih komuniciranja bomo prihajali do kupcev in kako bomo nastopili, ko pridemo do njih?);
- možnosti zavrnitve (česa si pri kampanji ne želimo?).
Več vsebin na več kanalih lahko vpliva na njihovo kakovost. Seveda pa ni nujno, da je vedno tako. »Preizkušajte ustvarjanje vsebin v velikem obsegu, a se pri tem s pomočjo omenjenih petih stebrov tudi nenehno izboljšujte,« je sklenil.