z
Diggit

SOF: Kako ustaviti slabe oglase?

Na svetu obstaja 16 % dobrih, 60 % slabih in 24 % grdih oglasov, kaže raziskava podjetja DAIVID. Katere podrobnosti pogosto pozabljamo pri ustvarjanju oglasov z UI?

Ian Forrester, strokovnjak za ustvarjalno učinkovitost, ki jo poganja umetna inteligenca (UI), sicer ustanovitelj in glavni izvršni direktor britanskega podjetja DAIVID, je na SOF-u predaval o načinih, kako ustaviti slabe oglase, kako prenehati zapravljati denar in polniti internet z »neumnimi« vsebinami.

Kako v UI-orodje napisati dober poziv za kampanjo?

»Od vzpona UI agencije proizvajajo še več vsebin, da zadovoljijo svoje naročnike, kotv preteklosti, ampak to je podobno ciljanju tarče na slepo. Pri vnosu navodil (promptov) so snovalci kampanj za zdaj v veliki meri nenatančni. Ko vpisujete navodila v UI-orodja, morate svoje želje napisati zelo natančno,« je razložil Forrester in nanizal pet segmentov, ki jih snovalci prepogosto pozabijo vpisati v orodje:

  • empatija (kako se boste povezali s kupcem na čustveni ravni?);
  • adrenalin (kako vznemiriti kupca?);
  • potrebe (kakšen je namen in raba izdelka, ki ga prodajamo?);
  • pristop (po katerih kanalih komuniciranja bomo prihajali do kupcev in kako bomo nastopili, ko pridemo do njih?);
  • možnosti zavrnitve (česa si pri kampanji ne želimo?).

Več vsebin na več kanalih lahko vpliva na njihovo kakovost. Seveda pa ni nujno, da je vedno tako. »Preizkušajte ustvarjanje vsebin v velikem obsegu, a se pri tem s pomočjo omenjenih petih stebrov tudi nenehno izboljšujte,« je sklenil.

 

 

 

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji