z
Diggit

SOF: Kako ustaviti slabe oglase?

Na svetu obstaja 16 % dobrih, 60 % slabih in 24 % grdih oglasov, kaže raziskava podjetja DAIVID. Katere podrobnosti pogosto pozabljamo pri ustvarjanju oglasov z UI?

Ian Forrester, strokovnjak za ustvarjalno učinkovitost, ki jo poganja umetna inteligenca (UI), sicer ustanovitelj in glavni izvršni direktor britanskega podjetja DAIVID, je na SOF-u predaval o načinih, kako ustaviti slabe oglase, kako prenehati zapravljati denar in polniti internet z »neumnimi« vsebinami.

Kako v UI-orodje napisati dober poziv za kampanjo?

»Od vzpona UI agencije proizvajajo še več vsebin, da zadovoljijo svoje naročnike, kotv preteklosti, ampak to je podobno ciljanju tarče na slepo. Pri vnosu navodil (promptov) so snovalci kampanj za zdaj v veliki meri nenatančni. Ko vpisujete navodila v UI-orodja, morate svoje želje napisati zelo natančno,« je razložil Forrester in nanizal pet segmentov, ki jih snovalci prepogosto pozabijo vpisati v orodje:

  • empatija (kako se boste povezali s kupcem na čustveni ravni?);
  • adrenalin (kako vznemiriti kupca?);
  • potrebe (kakšen je namen in raba izdelka, ki ga prodajamo?);
  • pristop (po katerih kanalih komuniciranja bomo prihajali do kupcev in kako bomo nastopili, ko pridemo do njih?);
  • možnosti zavrnitve (česa si pri kampanji ne želimo?).

Več vsebin na več kanalih lahko vpliva na njihovo kakovost. Seveda pa ni nujno, da je vedno tako. »Preizkušajte ustvarjanje vsebin v velikem obsegu, a se pri tem s pomočjo omenjenih petih stebrov tudi nenehno izboljšujte,« je sklenil.

 

 

 

Intervju

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Petra Krulc
23. 10. 2024

Sogovornica nam je v intervjuju razkrila, kako gleda na svoje pretekle izzive, kaj jo je…

Najbolj učinkovite in kreativno presežne ideje namreč vedno temeljijo na izjemni strategiji, v tem duhu pa skušam usmerjati tudi Futurin podmladek.

Naši avtorji