mm
Diggit

Spar Slovenija predstavil spletno orodje z UI za načrtovanje jedilnikov

Spar Slovenija je razvil prvi UI načrtovalec tedenskih jedilnikov z recepti v Sloveniji, ki je zaživel pod imenom »Jedel bi po svoje«.

Podjetje Spar Slovenija je s pomočjo Agencije 101 razvil načrtovalca jedilnikov »Jedel bi po svoje«. Ta ponuja rešitev tistim, ki si željo razbremeniti skrbi povezanih s prehrano. Orodje je na voljo na spletni strani, na kateri posamezniki poiščejo prilagojene ideje za tedenske obroke. Iz podjetja povedo, da je potrebno odgovoriti na nekaj kratkih vprašanj v zvezi s posameznikovimi željami in omejitvami, načrtovalec pa nato s pomočjo umetne inteligence sestavi prilagojen tedenski jedilnik z recepti. »Novost je naša dodana vrednost, saj uporabnikom nudi prihranek časa, kar zagotovo dobro vpliva na percepcijo Spara Slovenija, kot modernega podjetja. Uporabnike seznanja s priporočenimi izdelki SPAR blagovnih znamk in spletne trgovine SPAR Online. Ob vsem tem se zavedamo, da gre za novo orodje, ki je še v fazi razvoja in ga še vedno učimo ter sproti izboljšujemo. Verjamemo, da bomo s pomočjo odzivov uporabnikov orodje dodatno nadgradili in s tem omogočili kar najboljšo uporabniško izkušnjo,« so razložili za MM. Po njihovih besedah je ključna prednost orodja prav to, da v jedilnikih in receptih ponuja izdelke iz Sparovih trgovskih polic ter možnost takojšnjega naročila vseh predlaganih sestavin v njihovi spletni ali pa ustvari nakupovalni listek za nakup v fizičnih trgovinah.

Jedilnik.AI ni prvi trgovčev korak na področju umetne inteligence, saj so že skoraj leto dni nazaj uvedli pametno košarico z imenom Mirko v spletni trgovini SPAR Online, ki kupcem zagotavlja pomoč pri nakupih.

 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji