mm
Diggit

Spar Slovenija predstavil spletno orodje z UI za načrtovanje jedilnikov

Spar Slovenija je razvil prvi UI načrtovalec tedenskih jedilnikov z recepti v Sloveniji, ki je zaživel pod imenom »Jedel bi po svoje«.

Podjetje Spar Slovenija je s pomočjo Agencije 101 razvil načrtovalca jedilnikov »Jedel bi po svoje«. Ta ponuja rešitev tistim, ki si željo razbremeniti skrbi povezanih s prehrano. Orodje je na voljo na spletni strani, na kateri posamezniki poiščejo prilagojene ideje za tedenske obroke. Iz podjetja povedo, da je potrebno odgovoriti na nekaj kratkih vprašanj v zvezi s posameznikovimi željami in omejitvami, načrtovalec pa nato s pomočjo umetne inteligence sestavi prilagojen tedenski jedilnik z recepti. »Novost je naša dodana vrednost, saj uporabnikom nudi prihranek časa, kar zagotovo dobro vpliva na percepcijo Spara Slovenija, kot modernega podjetja. Uporabnike seznanja s priporočenimi izdelki SPAR blagovnih znamk in spletne trgovine SPAR Online. Ob vsem tem se zavedamo, da gre za novo orodje, ki je še v fazi razvoja in ga še vedno učimo ter sproti izboljšujemo. Verjamemo, da bomo s pomočjo odzivov uporabnikov orodje dodatno nadgradili in s tem omogočili kar najboljšo uporabniško izkušnjo,« so razložili za MM. Po njihovih besedah je ključna prednost orodja prav to, da v jedilnikih in receptih ponuja izdelke iz Sparovih trgovskih polic ter možnost takojšnjega naročila vseh predlaganih sestavin v njihovi spletni ali pa ustvari nakupovalni listek za nakup v fizičnih trgovinah.

Jedilnik.AI ni prvi trgovčev korak na področju umetne inteligence, saj so že skoraj leto dni nazaj uvedli pametno košarico z imenom Mirko v spletni trgovini SPAR Online, ki kupcem zagotavlja pomoč pri nakupih.

 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji