
Splet izgublja promet, saj vse najdemo na UI-platformah
Vzpon iskalnikov z umetno inteligenco in generativnih povzetkov je v zelo kratkem času spremenil tradicionalne navade iskanja po spletu.

Kaja Kovič
Nedavna raziskava Bain & Company razkriva, da se kar 80 odstotkov potrošnikov pri vsaj 40 odstotkih svojih iskanj zanaša na rezultate, ki jih ustvari umetna inteligenca. To je privedlo do 15- do 25-odstotnega zmanjšanja organskega spletnega prometa.
Platforme z UI ponujajo uporabnikom bolj praktične rešitve – odgovore neposredno na strani z rezultati brez potrebe po klikanju na druge spletne strani.
Spletne strani izgubljajo promet
Večina iskanj (60 odstotkov) se zdaj zaključi brez obiska dodatnih spletnih strani. Tudi med skeptiki glede generativne UI jih približno polovica poroča, da so odgovore na svoja iskanja prejeli že na strani z rezultati brez potrebe po dodatnem klikanju.
Vas zanima vse o prihodnosti trendov, umetni inteligenci in tehnologijah jutrišnjega dne? Pridite na DIGGIT.