Svetovne naložbe v digitalno oglaševanje bodo do leta 2027 poskočile za 35 odstotkov
Letne naložbe v digitalni marketing se povečujejo in bodo v naslednjih štirih letih dosegle rekordnih 850 milijard evrov.
V zadnjih šestih letih so podjetja po vsem svetu v digitalno oglaševanje skupno investirala 3 bilijone evrov, od tega največ v video oglase, oglase na spletnih iskalnikih in spletne pasice. Podjetja namenijo digitalnim oglasom več denarja kot kdaj koli prej, skupne naložbe v tej kategoriji pa bodo v naslednjih letih še naraščale in do leta 2027 dosegla novo rekordno vrednost.
Leta 2023 bodo podjetja digitalnemu oglaševanju namenila približno 640 milijard evrov, kar je za 10 odstotkov več kot lani. Številka bo v prihodnjih štirih letih poskočila za 35 odstotkov in do leta 2027 dosegla 850 milijard evrov.
Vplivnostni marketing je v tej kategoriji najhitreje rastoči segment; skupne naložbe vanj bodo do leta 2027 porasle za 55 odstotkov. Hitro rastoče naložbe so posledica velikih donosov in velikega zaupanja strank. Letos se te gibljejo malo pod 30 milijardami evrov, medtem ko bodo leta 2027 dosegle že približno 45 milijard evrov.
Na lestvici držav, ki predstavljajo največji trg za digitalni marketing, ZDA ostajajo na prvem mestu. Leta 2023 so skupna sredstva za oglaševanje na ameriškem trgu znašala skoraj 270 milijard evrov ali 40 odstotkov celotnih svetovnih oglaševalskih sredstev. Ta številka naj bi do leta 2027 znašala več kot 360 milijard evrov. Kitajski trg bo kot drugi največji na svetu v tem obdobju zabeležil 33-odstotno rast, sledila bo Velika Britanija z 28-odstotno stopnjo rasti.