mm
Diggit

Tri četrtine blagovnih znamk bo v 2024 uporabilo UI v marketinške namene

Ugotovitev temelji na WARC-ovi raziskavi trendov, v katero so vključili več kot 1400 marketinških strokovnjakov z vsega sveta.

Analitična družba WARC se je v tokratni raziskavi skozi ankete in intervjuje lotila vprašanja, kako bodo videti globalne marketinške strategije v letu 2024. Ugotovili so, da so podjetja po vsem svetu še naprej zaskrbljena zaradi gospodarske slike, saj jo 64 odstotkov anketirancev vidi kot največji dejavnik pri načrtovanju za leto 2024. Toda večina (61 odstotkov) podjetij vseeno pričakuje izboljšano poslovno uspešnost naslednje leto, kar je 10 odstotkov več kot lani; povečali pa bodo tudi globalne naložbe v oglase - za 8,2 odstotka.

Sprostitev potenciala umetne inteligence

Skoraj tri četrtine (70 odstotkov) blagovnih znamk načrtuje rabo umetne inteligence v marketinške namene. UI je v zadnjem letu prestopila mejo od obljube do praktične uvedbe, zato jo bodo podjetja vključila v prenovljene strategije in izkoristile orodja UI za grafično oblikovanje, pomoč pri pridobivanju novih kupcev, v komunikaciji z njimi, za testiranje in podobno. Pri tem jih 12 odstotkov mnenja, da je nova tehnologija že varna in zasidrana v njihove poslovne sistme, 58 odstotkov pa se UI loteva zelo počasi in previdno.

Pri marketinških strategijah v letu 2024 so se sodelujoči strinjali, da bodo morali spremeniti in okrepiti ciljanje mladih moških, katerih kupna moč je velika, potencial blagovnih znamk pri njih pa še večji; ter več vlagati v trajnostne aktivnosti na lokalni ravni – skoraj 40 odstotkov marketinških strokovnjakov bo tako v letu 2024 podprlo lastno lokalno skupnost.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji