z
Diggit

Voditelji premalo izkoriščajo podatke, ki jih imajo na voljo

77 odstotkov ljudi na vodilnih položajih priznava, da le redko podvomijo v podatke, ki jih prejmejo. Kljub temu pa jih dve tretjini skrbi, da zaradi zanašanja na rezultate raziskav zamujajo ključne priložnosti.

Voditelji preobremenjeni, a ne želijo pomoči

Povprečno število metrik, ki jih voditelji uporabljajo za ocenjevanje uspešnosti svojega oddelka, je pet, pa še to jim je preveč, saj se ob količini podatkov, s katerimi se dnevno srečujejo, počutijo preobremenjene. Več kot tretjina jih navaja, da jim primanjkuje časa za učinkovito analizo podatkov, v svoji raziskavi ugotavlja podjetje TheyDo.

Po njihovih ugotovitvah voditelji zaradi teh občutkov ne izkoriščajo potenciala podatkov v celoti. Pri sprejemanju odločitev namreč uporabijo le 45 odstotkov pridobljenih podatkov, medtem ko 41 odstotkov voditeljev priznava, da v proces odločanja redko vključujejo druge oddelke.

S pomočjo UI bo upravljanje podatkov »boljše«

Približno četrtina strokovnjakov je na področju marketinga že uvedla umetno inteligenco v procese upravljanja podatkov, vendar menijo, da potencial UI ni popolnoma izkoriščen. Kaj jih zavira pri tem? Navečkrat  varnostni pomisleki (53 odstotkov), težave pri integraciji (30 odstotkov) in pomanjkanje ustreznih podatkov za uporabo orodij z umetno inteligenco (28 odstotkov).

Podatki jasno nakazujejo potrebo po boljšem upravljanju podatkov, izboljšani analizi in večjem medoddelčnem sodelovanju. Organizacije bi morale vlagati v tehnologije, kot je umetna inteligenca, in odpravljati ovire, kot so varnostni izzivi in integracijske težave, da bi v celoti izkoristile vrednost podatkov, ki jih imajo na voljo.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji