Voditelji premalo izkoriščajo podatke, ki jih imajo na voljo
77 odstotkov ljudi na vodilnih položajih priznava, da le redko podvomijo v podatke, ki jih prejmejo. Kljub temu pa jih dve tretjini skrbi, da zaradi zanašanja na rezultate raziskav zamujajo ključne priložnosti.
Kaja Kovič
Voditelji preobremenjeni, a ne želijo pomoči
Povprečno število metrik, ki jih voditelji uporabljajo za ocenjevanje uspešnosti svojega oddelka, je pet, pa še to jim je preveč, saj se ob količini podatkov, s katerimi se dnevno srečujejo, počutijo preobremenjene. Več kot tretjina jih navaja, da jim primanjkuje časa za učinkovito analizo podatkov, v svoji raziskavi ugotavlja podjetje TheyDo.
Po njihovih ugotovitvah voditelji zaradi teh občutkov ne izkoriščajo potenciala podatkov v celoti. Pri sprejemanju odločitev namreč uporabijo le 45 odstotkov pridobljenih podatkov, medtem ko 41 odstotkov voditeljev priznava, da v proces odločanja redko vključujejo druge oddelke.
S pomočjo UI bo upravljanje podatkov »boljše«
Približno četrtina strokovnjakov je na področju marketinga že uvedla umetno inteligenco v procese upravljanja podatkov, vendar menijo, da potencial UI ni popolnoma izkoriščen. Kaj jih zavira pri tem? Navečkrat varnostni pomisleki (53 odstotkov), težave pri integraciji (30 odstotkov) in pomanjkanje ustreznih podatkov za uporabo orodij z umetno inteligenco (28 odstotkov).
Podatki jasno nakazujejo potrebo po boljšem upravljanju podatkov, izboljšani analizi in večjem medoddelčnem sodelovanju. Organizacije bi morale vlagati v tehnologije, kot je umetna inteligenca, in odpravljati ovire, kot so varnostni izzivi in integracijske težave, da bi v celoti izkoristile vrednost podatkov, ki jih imajo na voljo.