z
Opaženo

Nova podoba Kajakaške zveze Slovenija

V Agenciji 101 so ustvarili novo grafično podobo Kajakaške zveze Slovenije.

Novo celostno grafično podobo in novi znak zveze so v agenciji poimenovali »Skupni cilj«. »Vanj smo združili slovenske športne barve in naš nacionalni simbol. Trije barvni kajakaški čolni predstavljajo Triglav – simbol slovenskega ponosa, povezanosti in skupne vztrajnosti. Čolni ne ponazarjajo le gore, temveč tudi energijo in ekipni duh, ki nas vodi k skupnim uspehom. Rdeča nit izvedbe pa, kot je moč hitro opaziti,  preprostost minimalizma,« pojasnjujejo v Agenciji 101. Avtor grafične zasnove nove podobe Kajakaške zveze Slovenije je sicer Miha Grobler.

z

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji