z
Diggit

Vsiljiv oglas skoraj vse kupce odvrne od nakupa

Vsiljivi oglasi, ki motijo brskalno izkušnjo potrošnikov, v 91 odstotkih odvračajo kupce od nakupov pri blagovnih znamkah, ki ustvarjajo tovrstne oglase.

Vsiljivi oglasi morda pritegnejo pozornost javnosti, a prinašajo manjšo angažiranost in manj prodajnih možnosti, ugotavlja raziskava podjetja Wunderkind, ki se ukvarja z digitalnim marketingom. Raziskava Prijaznost v oglaševanju zajema 1000 aktivnih spletnih kupcev, od katerih jih večina (70 odstotkov) verjame, da mnogo oglaševalcev ne spoštuje njihove digitalne izkušnje, nadaljnjih 95 odstotkov pa jih za to krivi prav oglase z vsiljivo vsebino, grafiko in velikostjo. Prav toliko kupcev meni, da oglasi na splošno postajajo bolj vsiljivi.

Vsiljivi oglasi ne slabšajo le uporabniške izkušnje na spletnem mestu, ampak potrošnike celo frustrirajo in prekinjajo njihove poti brskanja in nakupovanja. Vplivajo na nižjo angažiranost, nižje stopnje konverzije, manjšo učinkovitost oglasov in se kažejo v nižji prodaji.

Ločena študija digitalne platforme Bulbshare prav tako kaže, da vsiljivo oglaševanje spodbuja 99 odstotkov potrošnikov generacije Z, da preskočijo oglase, medtem ko jih ima skoraj dve tretjini (63 odstotkov) nastavljene zaviralce oglasov.

Morda neobičajno, toda tovrstnega mnenja  niso le kupci, temveč tudi oglaševalci. Wunderkind je pred nekaj meseci intervjuval 100 marketinških direktorjev in njihovih strokovnih sodelavcev ter ugotovil, da jih polovica meni, da digitalni oglasi ne povečujejo zvestobe blagovni znamki, medtem ko jih je 44 odstotkov dejalo, da njihovi spletni oglasi ne spodbujajo zadostne ravni prodaje.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji