zzz
Diggit

YouTube razvija nove postopke za odkrivanje globokih ponaredkov umetne inteligence

Pri platformi želijo izboljšati svoje protiukrepe za nadzor UI-globokih ponaredkov z novimi postopki odkrivanja, ki bodo lahko ustvarjalce in/ali njihove založnike opozorili, kadar bo njihov obraz ali glas uporabljen v drugem posnetku.

Globoki ponaredki so v dobi generativne umetne inteligence postali velik problem, saj so različne umetnike in politike že upodobili njihovi računalniško ustvarjeni replikanti. YouTube zdaj izboljšuje odkrivanje na obeh področjih, saj se želijo izogniti lažnim uprizoritvam in dezinformacijam na platformi. 

Kot poroča Social Media Today, so pri YouTubu najprej razvili novo tehnologijo za prepoznavanje sintetičnega petja, ki bo ustvarjalcem in založnikom omogočila samodejno odkrivanje in upravljanje vsebin, ustvarjenih z umetno inteligenco, ki simulirajo njihove pevske glasove. Tehnologija bo s pomočjo ujemanja zvoka izpostavila verjetne ponaredke in kopije, kar bo ustvarjalcem in založnikom omogočilo boljše upravljanje morebitnih lažnih upodobitev njihovih del.

Novost pozdravljata tudi glasbena in zabavna industrija

Večina glasbenih založb ima zdaj oddelke, ki se ukvarjajo izključno s pregledovanjem spleta in nadzorom nad kršitvami avtorskih pravic. Ta novost predstavlja še eno orožje v boju proti kršenju avtorskih pravic.

YouTube razvija tudi novo orodje, ki bo lahko odkrivalo in upravljalo vsebine, ustvarjene z umetno inteligenco, ki prikazujejo obraze resničnih ljudi. S tem bodo agenti za talente in zvezdnike dobili podobna orodja za odkrivanje kot glasbeni založniki, kar jim bo omogočilo zatiranje nezakonite uporabe njihovih strank, na to novo možnost pa bodo pozorne tudi politične stranke. Obe novi zmogljivosti bosta razširili obstoječa orodja za zaščito avtorskih pravic v YouTubu, ki se že zdaj intenzivno uporabljajo.

»Od leta 2007 Content ID imetnikom pravic zagotavlja granularni nadzor nad njihovimi celotnimi katalogi na YouTubu, pri čemer je bilo vsako leto obdelanih več milijard zahtevkov, hkrati pa je umetnikom in ustvarjalcem s ponovno uporabo njihovih del prinesel več milijard novih prihodkov. Zavezani smo, da bomo enako raven zaščite in pooblastil prenesli tudi v dobo umetne inteligence,« so ob razkritju novosti povedali pri YouTubu. 

Tovrstne posodobitve bodo verjetno postale tudi industrijska norma, saj bodo vse platforme sčasoma sprejele nove postopke za odkrivanje upodobitev resničnih ljudi z umetno inteligenco v svojih aplikacijah. To bo omogočilo večji nadzor in pomagalo izkoreniniti zlorabe, v idealnem svetu pa bodo ta orodja lahko zaustavila njihovo širjenje, še preden zavedejo uporabnike.

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji