z
Diggit

Z umetno inteligenco nad tegobe gibalno oviranih

Blagovna znamka pametnih telefonov Honor je v svoje mobilne naprave danes vključila tehnologijo sledenja očem, zato da lahko uporabnik komunicira z napravo kar preko možganskih električnih signalov.

Inovacija je posvečena predvsem ljudem, ki se borijo z boleznijo amiotrofične lateralne skleroze (ALS). Pri projektu so sodelovali z mednarodno fundacijo ALS, s katero izboljšujejo življenje prizadetih skupnosti. V skladu z zavezanostjo podjetja HONOR k inovacijam, osredotočenim na človeka, so postali prva blagovna znamka pametnih telefonov, ki s svojim operacijskim sistemom MagicOS 8.0 predstavlja tehnologijo sledenja očem. Ta omogoča uporabnikom, da z očmi odpirajo obvestila in aplikacije na napravi. Podjetje je to funkcijo uvedlo v naprave po vsem svetu danes, 27. avgusta 2024.

Spodbujanje globalne ozaveščenosti z družbeno angažiranostjo

»ALS je napredujoča bolezen živčnih celic, pri kateri mišice postopoma odpovedujejo,« pojasnjuje Limore Noach, izvršna direktorica fundacije ALS na Nizozemskem. »Vsaka izguba funkcije je za vedno,« pravi in dodaja, da bolniki z ALS v poznejših fazah bolezni pogosto ohranijo nadzor le nad gibanjem oči.

HONOR želi s projektom navdihniti prihodnost tehnologije, ki ustvarja nove medije za interakcijo umetne inteligence med pametnimi telefoni in drugimi napravami, kar bo koristilo gibalno oviranim ali osebam, ki potrebujejo dodatno pomoč. Da bi podjetje opozorilo na skupnost ALS in se poklonilo tistim, ki živijo s to boleznijo, so skupaj s podjetjem BBC StoryWorks Commercial Productions pripravili kratki film z močno zgodbo umetnika in borca Bernarda Mullerja, ki trpi za ALS. Film prikazuje, kako uporablja tehnologijo za sledenje očem za ustvarjanje umetniških del, kar poudarja, kako lahko umetna inteligenca izboljša življenje gibalno oviranih.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji