sof
Dogodki

Dogodek, ki ga ni bilo – 29. SOF

Minuli četrtek in petek bi moral potekati 29. Slovenski oglaševalski festival, ki pa je – tako kot vsi preostali marketinško-oglaševalski dogodki, napovedani za letošnjo pomlad – prestavljen, in sicer na 10. in 11. september 2020.

Ker letos nismo mogli uživati v Portorožu, se spominjamo lanskega dogodka. Na posnetku, ki ga je lani pripravilo uredništvo Marketing magazina, si lahko pogledate, kakšno je bilo vzdušje na 28. SOF-u, kjer ni manjkalo prijetnega druženja in zanimivih predavanj. Na odru je stala tudi urednica MM Simona Kruhar Gaberšček, ki je predstavila rezultate aktualnega B-reporta, lestvice najboljših oglaševalskih akcij, agencij in oglaševalcev v državah nekdanje Jugoslavije, med zvezdniškimi gosti pa je največ pozornosti požel ekstremni športnik Felix Baumgartner, ki je spregovoril o svojem skoku z roba vesolja. Agencija leta je lani postala Agencija 101, naziv znamke leta 2019 pa je pripadel A1 Slovenija. Lani so tudi prvič podelili novo, najprestižnejšo nagrado SOF SOF-a, ki so jo prejeli snovalci dolgoročne oglaševalske akcije »Lahkonočnice«, ki nastaja v sodelovanju med A1 Slovenija in agencijo Grey Ljubljana.

Po dogodku smo pri Marketing magazinu že tradicionalno podelili tudi naziv kreativnega direktorja leta. Na podlagi nagrad, ki jih je osvojil na SOF-u, je ta pripadel Luki Bajsu, kreativnemu direktorju v agenciji Grey Ljubljana.

Med predavatelji na letošnjem SOF-u so organizatorji med drugim izpostavljali Marka Adamsa, višjega podpredsednika in vodjo inovacij pri medijski družbi VICE Media iz Velike Britanije, Sandro Bold, digitalno kreativno direktorico iz milanskega Publicisa, Veronico McGregor, ki vodi večkrat nagrajeno ekipo za digitalne novice in medije v Nasinem laboratoriju za reaktivni pogon v Kaliforniji, in Davida Pivka, vodjo marketinške ekipe Nike Direct, ki skrbi za marketing končnim kupcem v Evropi, Bližnjem vzhodu in Afriki. Upamo, da jim bomo lahko kljub prestavljenemu dogodku tudi septembra prisluhnili v Portorožu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji