Dogodek, ki ga ni bilo – 29. SOF
Minuli četrtek in petek bi moral potekati 29. Slovenski oglaševalski festival, ki pa je – tako kot vsi preostali marketinško-oglaševalski dogodki, napovedani za letošnjo pomlad – prestavljen, in sicer na 10. in 11. september 2020.
Tina Guček
Ker letos nismo mogli uživati v Portorožu, se spominjamo lanskega dogodka. Na posnetku, ki ga je lani pripravilo uredništvo Marketing magazina, si lahko pogledate, kakšno je bilo vzdušje na 28. SOF-u, kjer ni manjkalo prijetnega druženja in zanimivih predavanj. Na odru je stala tudi urednica MM Simona Kruhar Gaberšček, ki je predstavila rezultate aktualnega B-reporta, lestvice najboljših oglaševalskih akcij, agencij in oglaševalcev v državah nekdanje Jugoslavije, med zvezdniškimi gosti pa je največ pozornosti požel ekstremni športnik Felix Baumgartner, ki je spregovoril o svojem skoku z roba vesolja. Agencija leta je lani postala Agencija 101, naziv znamke leta 2019 pa je pripadel A1 Slovenija. Lani so tudi prvič podelili novo, najprestižnejšo nagrado SOF SOF-a, ki so jo prejeli snovalci dolgoročne oglaševalske akcije »Lahkonočnice«, ki nastaja v sodelovanju med A1 Slovenija in agencijo Grey Ljubljana.
Po dogodku smo pri Marketing magazinu že tradicionalno podelili tudi naziv kreativnega direktorja leta. Na podlagi nagrad, ki jih je osvojil na SOF-u, je ta pripadel Luki Bajsu, kreativnemu direktorju v agenciji Grey Ljubljana.
Med predavatelji na letošnjem SOF-u so organizatorji med drugim izpostavljali Marka Adamsa, višjega podpredsednika in vodjo inovacij pri medijski družbi VICE Media iz Velike Britanije, Sandro Bold, digitalno kreativno direktorico iz milanskega Publicisa, Veronico McGregor, ki vodi večkrat nagrajeno ekipo za digitalne novice in medije v Nasinem laboratoriju za reaktivni pogon v Kaliforniji, in Davida Pivka, vodjo marketinške ekipe Nike Direct, ki skrbi za marketing končnim kupcem v Evropi, Bližnjem vzhodu in Afriki. Upamo, da jim bomo lahko kljub prestavljenemu dogodku tudi septembra prisluhnili v Portorožu.