lions
Dogodki

Kanskih levov letos ne bo

Čeprav so organizatorji mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions sprva z junija prestavili na oktober 2020, so zdaj sporočili, da dogodek za letos povsem odpovedujejo. V Cannesu se bodo svetovni kreativci tako znova družili od 21. do 25. junija 2021.

»Ker je vpliv covida-19 moč čutiti tudi v marketinški, kreativni in medijski panogi po vsem svetu, je postalo jasno, da so se prednostne naloge naročnikov spremenile. Preusmerile so se k potrebi služiti  potrošnikom, jim zagotavljati osnovne dobrine ter ohranjati lastna podjetja, družbo in gospodarstvo. Po dolgem razmisleku smo se odločili, da zaradi trenutnih izzivov, s katerimi se sooča svet, dogodka letos ne bo,« so v družbi Ascential Events zapisali v sporočilu za javnost.

»V srcu festivala Cannes Lions je že od nekdaj kreativnost. Zavedamo se, da je kreativna skupnost trenutno postavljena pred nove izzive in da številni kreativci v tem trenutku ne morejo zagotoviti presežnih kreativnih del,« je povedal  Philip Thomas, predsednik Cannes Lions. Simon Cook, direktor Cannes Lions, dodaja, da vsi upajo na bolj pozitivne čase, pri čemer pa bo festival še naprej širil globalno kreativnost in nudil navdih. »V okviru našega nedavnega poziva k zbiranju navdihujočih kreativnih zgodb z vsega sveta, smo zbrali na stotine zanimivih primerov, kako se zna naša skupnost združiti in pokazati napredek v tej krizni situaciji. Trdno verjamemo, da bodo kanski levi še naprej zagotavljali priznanje skupnosti. Veselimo se, da bomo kreativna dela slavili leta 2021, ko bo svet – tako vsaj upamo – spet bolj stabilen, naša skupnost pa se bo lahko osredotočala na svoje delo tako, kot si zasluži.«

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji