b2b
Dogodki

MModerni seminar: 5 učinkovitih načinov uporabe Linkedina pri prodaji B2B

Jure Habbe bo predstavil dejavnike, prednosti in priložnosti prodaje poslovnim kupcem, ki jih ponuja LinkedIn.

Ali ste se udeležili vsaj enega izobraževanja o Linkedinu, na katerem pa niste izvedeli nič posebej uporabnega za prodajo B2B? Vendar bi Linkedin vseeno želeli uporabljati za pridobivanje kupcev doma in v tujini? Ali pa ste ga že preizkušali, vendar ste nad njegovo prodajno učinkovitostjo obupali? Ne glede na naše mnenje in izkušnje, je Linkedin medij, ki ga poslovni kupci spremljajo, zato med njimi vedno lahko najdemo tudi svoje prodajne priložnosti, če ga znamo izkoristiti.

PREDAVATELJ: Jure Habbe
KDAJ: 27. maj 2021, med 9:00 in 12:00, dogodek bo potekal preko spleta
PRIJAVI SE NA: mmoderniseminarji@marketingmagazin.si, tel: 01 43 45 641
CENA SEMINARJA: 100,00 EUR + DDV. Za prijave do 20. maja 2021 in za naročnike MM-a velja 25 % popust. 
MM-garancija: Če s seminarjem ne boste zadovoljni, vam vrnemo denar.

Vsebina izobraževanja:

  • 7 ključnih dejavnikov za uspešno prodajo B2B, ki so pomembni pri uporabi Linkedina
  • Kaj moramo vedeti o prednostih in slabostih prodajne uporabnosti Linkedina
  • Vrste profilov in plačljivi profil: da ali ne?
  • 15 kriterijev za preverjanje prodajne učinkovitosti osebnega profila
  • 5 učinkovitih načinov za uporabo Linkedina pri prodaji B2B
  • 3 manj znane uporabnosti Linkedina, ki jih pri prodaji ne uporablja skoraj nihče
  • Prikaz praktičnih primerov uporabe in odgovori na vprašanja udeležencev

O predavatelju
Jure Habbe se s trženjem, prodajo in vodenjem na področju B2B ukvarja več kot trideset let. Sodeloval je z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami (bolnišnice, zdravstveni domovi, domovi za ostarele, idr.), pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki. Napisal je prodajni priročnik »Uživajmo v prodaji« (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje »Skrivnosti uspešne prodaje« (2016). Od novembra 2018 ureja prvo spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si in od  marca 2020 izvaja skupinska marketinška in prodajna izobraževanja na daljavo.

Udeležencem izobraževanj pomaga z drugačnim pogledom na marketing in prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje poslovnih kupcev ter njihovih potreb in pričakovanj. S takšnim pristopom lažje in hitreje pridobimo prepoznavnost in zaupanje ciljnih kupcev ter razvijamo njihove potrebe in povpraševanja.

Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posebno pozornost posveča tudi marketinškim pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji