
Prodajni Mindset: Od marketinške strategije do prodajnega rezultata
Naslednji Prodajni Mindset z naslovom »Od marketinške strategije do prodajnega rezultata« bo združil marketing, prodajo in vodenje ekip – in kdo bi bil boljši, da vas popelje skozi ključne strategije, kot Dražen Vranješ Kosi in Primož Hvala?
Dražen Vranješ Kosi – direktor marketinga BMW Slovenija
⤷ Kako uskladiti prodajo in marketing na primeru Radia Antena Media Slovaška
⤷ Gradnja prodajno-marketinške ekipe, ki prinaša rezultate
⤷ Marketinške strategije, ki neposredno povečujejo prodajo
Primož Hvala – prodajni trener in svetovalec
⤷ Kako ustvariti vrhunski prodajni tim?
⤷ Katere prodajne tehnike prinašajo najboljše rezultate?
⤷ Kako prepoznati in razviti prodajni potencial pri posameznikih?
Če vas zanimata prodaja in marketing, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Za več informacij in prijavo obiščite našo spletno stran.