prodajni mindset
Dogodki

Prodajni Mindset: Od marketinške strategije do prodajnega rezultata

Naslednji Prodajni Mindset z naslovom »Od marketinške strategije do prodajnega rezultata« bo združil marketing, prodajo in vodenje ekip – in kdo bi bil boljši, da vas popelje skozi ključne strategije, kot Dražen Vranješ Kosi in Primož Hvala?

 Dražen Vranješ Kosi – direktor marketinga BMW Slovenija
⤷ Kako uskladiti prodajo in marketing na primeru Radia Antena Media Slovaška
⤷ Gradnja prodajno-marketinške ekipe, ki prinaša rezultate
⤷ Marketinške strategije, ki neposredno povečujejo prodajo

 Primož Hvala – prodajni trener in svetovalec
⤷ Kako ustvariti vrhunski prodajni tim?
⤷ Katere prodajne tehnike prinašajo najboljše rezultate?
⤷ Kako prepoznati in razviti prodajni potencial pri posameznikih?

Če vas zanimata prodaja in marketing, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. 

Za več informacij in prijavo obiščite našo spletno stran

Intervju

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

Naši avtorji