tips & tricks
Aktualno

Delavnica Tips & Tricks: Kako oglaševati na TikToku?

4-urna intenzivna delavnica Tips & Tricks razkriva trike in nasvete, kako se izogniti »oglasnim« oglasom in ustvarjati oglase za TikTok, ki jih uporabniki ne preskočijo.

TikTok igra vse večjo vlogo v digitalnem oglaševanju

Po raziskavi Warc bo letos kar 81 odstotkov agencij in 74 odstotkov blagovnih znamk povečalo oglaševalske naložbe na TikToku. Ste že med njimi?

Oglaševanje na TikToku = ustvarjanje tiktokov in ne oglasov

Oglaševanje na TikToku je tudi pri nas že v polnem zamahu. A kaj, ko večina oglaševalcev ne upošteva zlatega pravila: za oglaševanje na TikToku je treba ustvarjati tiktoke in ne oglase.

Največja napaka oglaševalcev, ki vstopajo v svet oglaševanja na TikToku, je ustvarjanje  »oglasnih« oglasov, ki jih uporabniki (pre)hitro prepoznajo in preskočijo. Z oglaševanjem lahko izkoristite potencial vaših tiktokov, a delujejo le tisti, ki tudi organsko dosegajo dobre rezultate.

Kdo to obvlada bolje kot nekdo, ki ima TikTok v malem prstu?

Nik Čuruvija, kreativni strateg in ustvarjalec vertikalnih vsebin pri 916HUB, bo 28. marca 2025 korak za korakom predstavil, kako na preprost način vstopiti v svet oglaševanja na TikToku.

Delavnica Tips & Tricks je namenjena tistim, ki se želijo naučiti ustvarjati vsebine za TikTok, ki jih uporabniki gledajo in pri tem ne opazijo, da gre v resnici za oglas. Udeleženci bodo prejeli znanje o tem, kako ustvariti učinkovite videe za TikTok za organski doseg in oglase, kakšna je razlika med t. i. spark ads in klasičnimi oglasi ter kako jih izkoristiti za čim večji učinek.

Samo še danes, 21. marca 2025, lahko izkoristite zgodnjo prijavo in 25-odstotni popust. Prijavite se lahko na info@marketingmagazin.si. Število mest je omejeno!

 

MENTOR: Nik Čuruvija, kreativni strateg in ustvarjalec vertikalnih vsebin pri 916HUB

KDAJ: 28. marec 2025, 9:00–13:00

KJE: Slovenska cesta 56, 1000 Ljubljana

CENA: 199,00 EUR + DDV. Za prijave do 21. marca 2025 in za naročnike MM-a velja 25 % popust.

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji