bla
Intervju

Alpine Princess, znamka za aktivna dekleta

Blagovna znamka oblačil na prostem Alpine Princess se je iz lastnih potreb ustanoviteljice Sandre Šuc razvila v nepogrešljiv del opreme številnih slovenskih pohodnic.

Četudi le bežno spremljate slovenske profile na Instagramu, ki se tako ali drugače dotikajo pohodništva, pa ste zagotovo zasledili znamko Alpine Princess. V času, ko razcvetu pohodništva pri nas niti približno ni videti konca, njihove pajkice namreč krasijo marsikatero fotografijo »poziranja« s slovenskih vrhov. Sandri Šuc je v slabih treh letih namreč poleg prodajnih uspehov uspelo ustvariti tudi skupnost aktivnih deklet, ki v času pisanja prispevka na Instagramu šteje več kot 26 tisoč sledilcev. Izključno spletni nastop in začetna pozicija znamke, ki trži neposredno potrošnikom, jim na eni strani omogoča takojšnji globalni nastop, po drugi strani pa neposredno komunikacijo s strankami. Na podlagi povratnih informacij jim je tako uspelo izboljšati obstoječe izdelke kot tudi v portfelj uvesti nove. Še več, pri potrebah strank se vse začne in konča.

Kako ste prišli do ideje za ustanovitev Alpine Princess? Sodeč po prodajnih uspehih in pojavnosti ste »v nulo« zadeli ciljno skupino, torej ženske, ki se ukvarjajo s pohodništvom.

Do ideje sem prišla zaradi lastne potrebe. Prosti čas sem vedno rada preživljala aktivno v naravi. Pri tem sem najraje nosila pajkice. Dolgo sem iskala takšne, ki bi bile dovolj vzdržljive, kompresijske, torej, da med aktivnostjo ne lezejo dol in dovolj stisnejo, hkrati pa bi bile lepe. Kmalu sem ugotovila, da nisem edina, ki išče takšne pajkice, in da jih na trgu še ni oziroma so redke. To sem le še potrdila, ko sem tudi začela delati v outdoor industriji in jo še od bližje spoznala. Tako se je rodila ideja o prvem izdelku, ideja o znamki oziroma imenu pa se je porodila kmalu zatem, na eni od pohodniških tur. Vsi naši izdelki so tako posledica lastnih potreb in potreb naših strank, ki jih s konkurenčnimi izdelki ne zadovoljijo ustrezno. Neprestano iščemo možnosti, kako izdelke prilagoditi tako, da bodo še bolj ustrezali aktivnim dekletom, med katere sodimo tudi same.

bla

Na slovenskem trgu je zdaj prisotnih že kar nekaj blagovnih znamk pajkic. Kako opredeljujete svojo razlikovalno prednost?

Sodimo v outdoor industrijo, tako da se ključne konkurenčne prednosti pred drugimi ponudniki pajkic navezujejo predvsem na materiale in kroje, ki so namenjeni aktivni uporabi zunaj. Gre za trpežne, kompresijske in tehnične materiale, ki dobro dihajo, se hitro sušijo in hkrati lepo oblikujejo oziroma se oprimejo ženske postave ter tako med aktivnostjo ne lezejo dol. Naša posebnost so zimske pajkice, ki so termo, vodoodporne in odporne tudi proti vetru. Seveda pa so zelo prepoznavni tudi naši dizajni. Veseli smo, da je znamka Alpine Princess že postala sinonim za kakovostno in estetsko dovršeno outdoor opremo za ženske.  

 

Leti 2020 in 2021 marketinški strokovnjaki opredeljujejo kot leti, ko je pri nas zacvetela spletna prodaja. Vi ste na spletu prisotni že od samega začetka. Zakaj ste se odločili izključno za spletno prodajo? Bi lahko rekli, da ste s tega vidika na nek način »korono« pričakali pripravljeni? Kako je sicer pandemija vplivala na vaše delovanje?

Že od začetka izdelke soustvarjamo s strankami, na začetku so bile to moje sledilke in prijateljice, zdaj smo uspeli oblikovati močno skupnost Alpine Princess aktivnih deklet. Tako ni bilo dileme, da želimo ustvariti »direct to consumer« znamko. Trend naraščanja spletnih nakupov smo spremljali že pred pandemijo, tako da je bila to logična poteza, ki nam je omogočala tudi prisotnost na globalnem trgu. Poleg tega nam omogoča neposredne povratne informacije od strank, na podlagi katerih izboljšujemo svoje izdelke in ustvarjamo nove, ter neposredno komunikacijo s strankami. Odlična uporabniška izkušnja in prvovrstna podpora strankam sta pri nas na prvem mestu.

Svoje izdelke načrtujemo in izdelujemo sami, kar pomeni, da celoten razvoj in načrtovanje proizvodnje upravljamo interno. Pandemija je močno vplivala na cene in roke dobave materialov, kar je naše delovanje upočasnilo. Veliko več časa mine od ideje do realizacije novega izdelka, kar seveda vpliva tudi na rast podjetja. Vendar vseeno lahko z veseljem povem, da že tri leta hitro rastemo, naš nabor izdelkov raste in od strank prejemamo pozitiven odziv.

Kakšno rast ste sicer zabeležili v teh dveh letih, ko smo Slovenci še toliko bolj začeli na eni strani še bolj hoditi v hribe in po drugi strani še več uporabljali družbena omrežja?

Letos aprila bo minilo tri leta od ustanovitve znamke Alpine Princess, zato svojo rast težko pripisujemo izključno pandemiji oziroma spremembi vedenja v času pandemije. Seveda pa je to pozitivno vplivalo tudi na nas in tako iz leta v leto beležimo več kot 100-odstotno rast na vseh področjih. Veseli smo, da lahko pomagamo izobraževati svoje stranke o prednostih tehničnih materialov, saj lahko z izborom prave opreme izboljšamo izkušnjo v športih na prostem. Vsi vemo, da nas dekleta pozimi rado zebe, zato smo se na primer odločili, da naredimo podložene, zimske pajkice iz materialov, ki odbijajo vodo in omogočajo, da nas med aktivnostjo ne prepiha. Če s tem približamo zimsko aktivnost vsaj nekaterim dekletom, je to za nas uspeh.

Katerih oglaševalskih aktivnosti se poslužujete? Kateri kanal je najbolj učinkovit? S koliko vplivnicami sodelujete?

Z oglaševalskimi aktivnostmi smo prisotni predvsem na spletu, s poudarkom na Instagramu in Facebooku, ki sta za nas tudi najbolj učinkovita kanala tako z vidika predstavitve znamke kot tudi z vidika prodaje. Na spletnih družbenih omrežjih gradimo močno skupnost aktivnih deklet. Z njimi tako redno delimo ideje, utrinke iz razvojnih in proizvodnih faz, z veseljem pa prisluhnemo tudi njihovim željam in potrebam.

Se pa vse pogosteje poslužujemo tudi prisotnosti na različnih lokalnih in tujih dogodkih, kjer nas lahko obiskovalke in obiskovalci spoznajo v živo in si ogledajo naše izdelke.

Sodelovanje z vplivnicami se je izkazalo kot zelo uspešno, predvsem z vidika izobraževanja potencialnih strank o prednostih tehničnih materialov. Precej vplivnic je naše izdelke naročilo zase in za svoje prijateljice, kar štejemo kot velik uspeh, saj potrjuje, da so jim izdelki res všeč in za njimi stojijo.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji