Kako se je Elan vrnil na kolesarski trg
Elan je po več kot 15 letih obudil kolesarski program, predstavili so tako kolesa kot tudi kolesarsko kolekcijo. O viziji, ciljih in marketinških aktivnostih smo se pogovarjali z Melanjo Korošec, direktorico blagovne znamke Elan.
Gašper Meden
Elan
Elanova kolesa so letošnja novost, saj se je Elan po več kot desetletju vrnil na kolesarski trg. Prvi del programa so gorska in treking kolesa za ženske, moške in otroke. V regiji bo Elan hkrati razvijal tudi testne centre, kjer bodo izbrani produkti na voljo za preizkus širši publiki. Kot pravijo v Elanu, s tem programom uresničujejo svojo vizijo in delajo prvi korak pri vstopu v nov segment, linija izdelkov pa nameravajo postopno širiti v naslednjih letih.
Kaj vas je vodilo k obuditvi kolesarskega programa? Kdaj ste se začeli poigravati z zamislijo?
Ideja v Elanu živi že nekaj časa, je pa pri takšnih odločitvah pomembno, da je blagovna znamka zrela za širitev tako iz vidika sporočila blagovne znamke, kot tudi kompetenc in zmožnosti. Naše poslanstvo je ustvarjanje nepozabnih trenutkov ob športnih aktivnosti na prostem, s prijatelji in družino. Kolesarstvo v poletnem času nedvomno sodi zraven. Kolekcija je namenjena najširšemu delu populacije, saj so to produkti, ki ne zahtevajo vrhunskega znanja, temveč le veliko dobre volje in veselja do športa in aktivnega preživljanja prostega časa, za kar imamo na področju Alp res veliko možnosti.
Koliko je na odločitev vplivala kolesarska norija, ki trenutno tudi zaradi uspehov naših kolesarjev na vrhuncu?
Gledamo dolgoročno, zato trenutni trendi niso vplivali na naše odločitve.
Kakšna je vaša prodajna strategija?
Vstop v segment kolesarstva se začenja v sodelovanju s Hervisom, trgovcem športne opreme v regiji, ki je tudi ekskluzivni partner za slovenski in hrvaški trg. Program bo na voljo tudi v Elanovi športni prodajalni v Begunjah in spletni prodajalni. V regiji bomo razvijal tudi testne centre, kjer bodo izbrani produkti na voljo za preizkus širši publiki. Eden od že delujočih je popolnoma nov športni center na Kopah.
Kako boste komunicirali oziroma tržili kolesarski segment?
S kolesarskim programom v prvi vrsti nastavljamo aktivne posameznike, ki cenijo prosti čas, preživet na prostem v dobri družbi. Rekreacija, aktivno preživljanje prostega časa, oddih v naravi, vse to so ne zgolj trenutni tržni trendi ampak aktivnosti, katere ljudje vedno bolj cenimo in spoznavamo za pomembne in ta sporočilnost predstavlja jedro komunikacije programa koles. Z vidika komunikacijske strategije se bomo osredotočili na obstoječe ljubitelje blagovne znamke, promocijo na terenu ter pretežno digitalne komunikacijske kanale, pomembno vlogo pa bodo imeli ambasadorji znamke, ki so tudi veliki ljubitelji kolesarjenja.