Mercator na zmagovalni marketinški poti
Mercator je znova postal oglaševalec leta, na SMK-ju pa je prejel še priznanje za marketinško odličnost. Kako jim uspeva biti marketinško odlični, je za bralce MM-a razložila Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja.
Kaja Kovič
Konec maja je Slovenska oglaševalska zbornica naznanila, da je Mercator že drugo leto zapored (skupno tretjič) postal zmagovalec izbora tradicionalne letne stanovske nagrade za oglaševalca leta. Nagrado bodo tudi uradno prejeli prihodnji teden na zaključni slovesnosti Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF).
Le teden dni pozneje je Mercator dobil še eno ugledno nagrado; Društvo za marketing Slovenije jim je na 28. Slovenski marketinški konferenci (SMK) v Portorožu podelilo nagrado za odličnost trajnostnega delovanja. Ob tej priložnosti smo se pogovarjali z Viktorijo Radojević Mavrič, direktorico marketinga in razvoja v Mercatorju.
V kratkem času ste v Mercatorju osvojili kar dve pomembni priznanji. Kako se počutite ob tem?
Mercator je na zmagovalni marketinški poti. Vlaganja v znamko, cenovno politiko in strateška partnerstva ustvarjajo razliko. Priznanji oglaševalec leta in marketinška odličnost sta odlično spričevalo Mercatorjevi ekipi.
Ali po vašem mnenju marketing nosi odgovornost za boljši jutri? Kako pomembno je podpirati trajnostne prakse pri potrošnikih?
»Trajnost je nova črna.« (smeh) Vsi si je želijo. Znamke si preko več poslovnih funkcij prizadevajo ustvarjati dodano vrednost in razlikovalne prednosti. Strateški marketing v Mercatorju ima pri tem vodilno vlogo, saj pomembno prispeva k soustvarjanju potrošniških navad.
Kako pa boste v Mercatorju promovirali trajnostne prakse pri potrošnikih v prihodnje? Že snujete nove ekološko obarvane projekte?
Projekt »Bele embalaže« (zanj so dobili nagrado za odličnost trajnostnega delovanja, op. p.) je zmagovalni primer strateških partnerstev z dobavitelji. Zagotovo bomo s tovrstnimi partnerstvi nadaljevali, saj spodbude prihajajo tako od dobaviteljev kot tudi od potrošnikov in marketinške stroke.
Ali vam že drugič zapored pridobljeni naziv oglaševalca leta predstavlja izziv, da to postanete tudi tretje leto zapored? To se pri nas še ni zgodilo …
Osredotočeni smo na ustvarjanje dodane vrednosti za kupce, dobavitelje in lokalne pridelovalce. Osvojena priznanja so odlično spričevalo za naše poslovne in marketinške odločitve. Zagotovo bomo tekmovali tudi prihodnje leto (nasmeh).
Kako se v vašem podjetju rojevajo ideje za oglaševalske akcije?
Zmagovalna akcija »Bele embalaže« je nastala v partnerskem odnosu z agencijo Herman & partnerji. Pri načrtovanju smo širokogledni in poskušamo zajeti čim več različnih pogledov in uvidov v posamezni izziv. Razvojni proces je živa stvar, zato se ne omejujemo, a ostajamo zvesti našim vrednotam in dolgoletnim partnerjem.
Koliko ljudi je zaposlenih v marketinškem oddelku Mercatorja in kako sodelujete med seboj?
Mercatorjeva marketinška ekipa povezuje nadarjene multidisciplinarne strokovnjake in deluje mrežno. Verjamemo v strukturo, vendar želimo upoštevati predloge vseh. Skozi proces vodenja razvijamo rešitve, za katere verjamemo, da nam bodo pomagale doseči naše poslovne, marketinške in komunikacijske cilje.