bla
Intervju

Nakupovalni listek »vse v enem«

Aplikacijo Listek njeni snovalci predstavljajo kot digitalnega pomočnika pri vsakodnevnih nakupih. Poleg »klasične« beležke ta vključuje še pregled kartic zvestobe, katalogov in kuponov slovenskih trgovcev.

Avtorja projekta sta Patricia Kovač in Žiga Plahutar, ki sta poskrbela za idejo, nabor funkcij, grafično podobo in celotno uporabniško izkušnjo. V fazi programiranja sta k sodelovanju povabila zunanje sodelavce, ki skrbijo za tehnični del aplikacije Listek. Projekt jima pomagata soustvarjati še sodelavca za odnose z javnostmi in digitalni marketing. Kot pravita, je aplikacija namenjena kupcem v živilskih in drugih trgovinah in je prilagojena posebej za slovenski trg. Pravzaprav je sploh prva aplikacija svoje vrste, ki na enem mestu poleg nakupovalnega seznama, ki ga je mogoče deliti v skupno rabo, vključuje tudi vse kataloge, kupone in kartice zvestobe trgovcev. Sodeč po odzivu ima kolektiv lahko veliko razlogov za veselje. Od decembra 2021 pa do danes se je registriralo že več kot tri tisoč uporabnikov, ekipa pa ima tudi mednarodne ambicije.

Kako ste prišli do ideje za projekt?

Včasih smo nakupovalni listek pisali na roke. Nato je v igro prišla beležka na telefonu. Logično nadaljevanje je posebna aplikacija, namenjena popolnemu in preglednemu načrtovanju svojih nakupov. Po pogovorih s prijatelji sva prišla do zaključka, da je v zdajšnji dobi digitalizacije, ko telefone uporabljajo vsi člani družine, končno čas, da olajšamo to vsakodnevno opravilo in omogočimo skupno rabo nakupovalnega seznama s pripomočkom, ki ga imamo vedno v roki – našim telefonom. Izhajali smo predvsem iz tega, da uporabnikom ponudimo vse na enem mestu, torej v eno aplikacijo združimo uporaben nakupovalni seznam, aktualne kupone in kataloge vse trgovcev ter možnost vnosa vseh kartic zvestobe. 

bla

Kako se dogovarjate s trgovci, glede na dejstvo, da imajo tudi oni svoje aplikacije in znotraj njih nakupovalne listke?

Aplikacija je uradno še v testni fazi in takšen dogovor imamo za zdaj tudi s trgovci.

Kako nameravate unovčiti aplikacijo?

V tem trenutku aplikacije še ne monetiziramo, uporabnikom želimo ponuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, torej popolnoma brezplačno in brez oglasov. V prihodnje nameravamo trgovinam, ki bi jih to zanimalo, ponuditi prostor za objavo lastnih kuponov in katalogov ter na ta način pokrivati stroške aplikacije.

Kako pa jo oglašujete?

Za zdaj večjih kampanj še nismo zagnali, smo pa presenečeni nad neverjetno pozitivnim odzivom, saj se aplikacija že praktično brez oglaševanja širi od ust do ust.

Kje imate z aplikacijo trenutno največ dela?

Trenutno največ časa posvečamo optimizaciji in posodabljanju obstoječih funkcij, skoraj vsakodnevno pa v aplikacijo nalagamo nove vsebine, saj ob lastni želji po nadgradnji Listka upoštevamo tudi komentarje naših uporabnikov. 

Kdo je tipičen uporabnik Listka?

Tipičen uporabnik Listka je kupec v živilskih trgovinah, pogosto pa uporabniki uporabljajo aplikacijo tudi za druge trgovine. Nekateri Listek uporabljajo tudi za seznam knjig za izposojo iz knjižnice ali seznam zdravil za nakup v lekarni; v aplikacijo smo dodali tudi te možnosti, saj želimo, da bi Listek lahko uporabilo čim več posameznikov za sleherno opravilo, pri katerem potrebuješ seznam. Starostna skupina je zelo široka, saj nakupujemo praktično vsi. Predvsem pari in družine zelo radi ustvarijo skupen Listek, ki ga lahko nato vsak uporabnik dopolnjuje iz svojega profila in naprave. 

Kakšni so vaši nadaljnji cilji?

Nadaljnji cilji so razširiti besedo o aplikaciji po Sloveniji ter jo nadalje razvijati in optimizirati na podlagi mnenj uporabnikov. V prihodnosti nameravamo razviti tudi prilagojeno verzijo za hrvaški trg in se tako počasi širiti v druge države.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji