bla
Intervju

Prvi dan družbenih omrežij Dan_D bo vodila Maruša Kerec

Spoznajte Marušo Kerec, novinarko in radijsko voditeljico, ki bo povezovala dan družbenih omrežij Dan_D. Verjame, da bomo lažje razumeli in s spletnimi omrežji živeli, če se bomo o tem znali pogovarjati.

Slovenski javnosti je Maruša Kerec znana kot voditeljica in novinarka na Valu 202, ki v oddaji Odbita do bita išče odbite ideje. Je ljubiteljica novih medijev, sodobnih tehnologij, dobre hrane in zanimivih ljudi.

Ali se je res vse preselilo na družbena omrežja?

Verjetno bi pred dvema letoma ustrelila: ja, seveda, pa kako si predstavljate (profesionalno ali osebno) življenje, če vas ni tam gor?!? Ampak v zadnjih dveh letih smo ugotovili, kako zelo pomembna so analogna srečanja in druženja, pa tudi, kako nevarno in neresnično je lahko življenje na družbenih omrežjih v času globalne krize. Torej, ne, ali pa, upam, da ne! (smeh)

Vaša prva ljubezen je (bil) radio. Razlike med radiom in podkasti? Plusi in minusi?

To, kar je pri radiu plus, je pri podkastu minus, in obratno. Ne predstavljam si, da podkasti ne bi bili na zahtevo in da radio ne bi bil trenutek v živo. Aja, pa na radiu ne smem reči na primer televízija, ampak jo moram naglasiti televizíja. V obeh primerih ostrivec najdemo pri i-ju, le da ga pri pogovorni različici televizije postavimo na prvi i, pri zborni pa na drugi i. V epizodah podkastov si torej privoščim več slenga, narečij, tudi tujk, pri vodenju programa na nacionalnem radiu pa naj bi se strogo držala zborne slovenščine. Naj bi (smeh). Mislim, da radio in podkast nimata nujno enakega občinstva, se mi pa zdita oba enako pomembna. In ne, ne bosta umrla zaradi videa. 

Kako bi rešili vprašanje verodostojnosti objav, novic na družbenih medijih? Strogo omjevanje in nadzor ali potrpežljivo opozarjanje in izboraževanje?

Dobra in predvsem dolgoletna kombinacija obojega. Zdi se mi, da zamujamo z neko obliko regulacije, zakona ali dogovora, ki bi bolje nadzoroval delovanje korporacij v določenih državah. In hkrati bi morali, ne glede na vse predpise, pravila ali zakone, od majhnega ljudi vzgajati in izobraževati o tem, kaj je prav, kaj ni in kaj se na spletu sme in česa ne.

Komu napovedujete svetlejšo prihodnost v marketingu podjetij? Tik Toku, Facebooku ali Instagramu?

Zdi se mi, da sem prestara, da bi se mi Tik Tok zdel kul (a je ta beseda še kul?), pa premlada, da bi verjela, da lahko na Facebooku (zelo) uspešno ciljaš stare starše. Instagram se mi zdi zgolj in samo čudovit zaradi zasneženih hribov in eksotičnih plaž ... Torej? Mislim, da moraš danes skoraj nujno poskusiti z vsemi, v prihodnosti pa bo zmagalo nekaj povsem drugega. Ali pa ne, Facebook bo kot vedno imel največ od vseh. Upam, da ne! 

Kaj naj bo bistveno sporočilo prvega dneva družbenih omrežij Dan_D?

Ni vse slabo, niti ni dobro. Bomo pa lažje razumeli in s spletnimi omrežji živeli, če se bomo o tem znali pogovarjati. Dajmo se, čim več. Se vidimo kmalu! 

Želiš, da te o pripravah, predavateljih in vsebinah redno obveščamo? Prijavite se lahko na povezavi.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji