znamm
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato smo se odločili, da jo objavimo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Maja Maroša, vodja marketinga v Pekarni Pečjak, in Tatjana Pavlič Fekonja, direktorica oglaševalske agencije F2.

Jaz in blagovne znamke

Apple ali Samsung?

MM: Apple.

TPF: Apple.

Prosecco ali rosé?

MM: Cabernet Sauvignon.

TPF: Aperol.

Cubo ali As?

MM: Cubo.

TPF: Piknik s prijatelji.

Kindle ali tiskana knjiga?

MM: Tiskana knjiga.

TPF: Tiskana knjiga, obvezno.

Netflix ali HBO?

MM: Netflix.

TPF: Netflix.

Siol.net ali 24ur.com?

MM: 24ur.com.

TPF: 24ur.com.

Radio Center ali Radio 1?

MM: Radio1.

TPF: Radio 1.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

MM: Konferenca v živo.

TPF: Samo, da je v živo!

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

MM: Izjemna je zagotovo Nike in Michael Jordan (Air Jordan).

TPF: »Just do it!«

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

MM: Telekom Slovenije – »Vedno na boljše« (ideja, preobrat, izvedba).

TPF: Poli Green.

Oglas, ki mi pride na pamet:

MM: Poleg oglasov Pekarne Pečjak (smeh) še oglas Pirnar – vrata, ki jih je izdelal kipar Simčič.

TPF: »Čistilka« za Zavarovalnico Triglav in »Dobre vile« za Športno loterijo.  

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

MM: P&G z oglasi »Thank you mom« – ker je Mama v mojem življenju zapisana z veliko začetnico. Always s kampanjo #likeagirl »Throw,  run, fight like a girl« – ker si želim, da bi vse punčke odrasle v pogumne ženske, ki verjamejo, da lahko premikajo gore. Potem pa je tu še znamka Dove in projekt »Real beauty sketches« – ker išče vrednost lepote v nepopolnosti.

TPF: Volkswagen.

Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #508.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji