Življenje z znaMMkami
Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato smo se odločili, da jo objavimo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Maja Maroša, vodja marketinga v Pekarni Pečjak, in Tatjana Pavlič Fekonja, direktorica oglaševalske agencije F2.
Jaz in blagovne znamke
Apple ali Samsung?
MM: Apple.
TPF: Apple.
Prosecco ali rosé?
MM: Cabernet Sauvignon.
TPF: Aperol.
Cubo ali As?
MM: Cubo.
TPF: Piknik s prijatelji.
Kindle ali tiskana knjiga?
MM: Tiskana knjiga.
TPF: Tiskana knjiga, obvezno.
Netflix ali HBO?
MM: Netflix.
TPF: Netflix.
Siol.net ali 24ur.com?
MM: 24ur.com.
TPF: 24ur.com.
Radio Center ali Radio 1?
MM: Radio1.
TPF: Radio 1.
Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?
MM: Konferenca v živo.
TPF: Samo, da je v živo!
Jaz in oglaševanje
Največja marketinška poteza vseh časov je:
MM: Izjemna je zagotovo Nike in Michael Jordan (Air Jordan).
TPF: »Just do it!«
Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:
MM: Telekom Slovenije – »Vedno na boljše« (ideja, preobrat, izvedba).
TPF: Poli Green.
Oglas, ki mi pride na pamet:
MM: Poleg oglasov Pekarne Pečjak (smeh) še oglas Pirnar – vrata, ki jih je izdelal kipar Simčič.
TPF: »Čistilka« za Zavarovalnico Triglav in »Dobre vile« za Športno loterijo.
Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:
MM: P&G z oglasi »Thank you mom« – ker je Mama v mojem življenju zapisana z veliko začetnico. Always s kampanjo #likeagirl »Throw, run, fight like a girl« – ker si želim, da bi vse punčke odrasle v pogumne ženske, ki verjamejo, da lahko premikajo gore. Potem pa je tu še znamka Dove in projekt »Real beauty sketches« – ker išče vrednost lepote v nepopolnosti.
TPF: Volkswagen.
Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #508.