Življenje z znaMMkami
Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Sogovornici sta tokrat Lina Pilih, strateška svetovalka za digitalne medije, Media Publikum, in Nataša Jeza Kotnik, vodja marketinga, Turistična agencija Sonček
Jaz in znamke
Apple ali Samsung?
NJK: Samsung.
LP: Apple.
Prosecco ali rosé?
NJK: Rosé, ker je bolj seksi.
LP: Rosé, Batičev rosé.
Cubo ali As?
NJK: Kvartopirski maraton kanaste doma s prijatelji.
LP: Cubo.
Kindle ali tiskana knjiga?
NJK: Tisk, definitivno.
LP: Tiskana knjiga.
Netflix ali HBO?
NJK: Knjiga, spletni tečaji.
LP: Netflix.
Siol.net ali 24ur.com?
NJK: Nazadnje pred sedmimi leti.
LP: Oboje.
Radio Center ali Radio 1?
NJK: Kot naročnik poslušam kakšnih 12 radijskih postaj.
LP: Val 202.
Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?
NJK: Oboje, a raje v živo.
LP: Zagotovo konferenca v živo.
Jaz in oglaševanje
Največja marketinška poteza vseh časov je:
NJK: Še danes mi ljudje zapojejo naš oglas iz leta 2021, ko smo stopili skupaj, ogroženi v obdobju covida-19 (turizem in glasbeniki): Alo!stari »Nea vem kam«.
LP: Apple, iPhone.
Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:
NJK: »Navijamo za počitnice« – navijaška kampanja, pod katero se je podpisal Igor Bračič.
LP: Za tisto, pri kateri sem bila zraven, bi rekla kampanja za novi Clio »Ista ljubezen, nova energija« (zagotovo vam je poleg očesa ostal tudi v ušesu z glasbo iz oglasa Oh L’Amour), sicer pa mislim, da je v zadnjem letu največ oglasnega pompa naredil film Barbie.
Oglas, ki mi pride na pamet:
NJK: Sodelovanje z vročimi Joker out in sladki, mega profesionalni Bojan Cvjetićanin.
LP: Aktualni oglas za 50 let Poli »Bila sem zraven«.
Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:
NJK: Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.
LP: Spotify, Snickers, Audi.
Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #514.