n
Intervju

Zobna ščetka se razkraja 400 let; Slovenca poiskala rešitev

Jan Habat in Domen Nemanič mednarodni javnosti predstavljata prenovljeno znamko Fresh 32 in novo trajnostno zobno ščetko, sredstva pa zbirata preko platforme Kickstarter.

Jan Habat in Domen Nemanič sta se po uspešnem nastopu v oddaji Štartaj Slovenija, kjer sta predstavila inovativno zobno pasto v tabletkah Alternative+, lotila novega projekta. Mednarodni javnosti predstavljata prenovljeno znamko Fresh 32 in novo trajnostno zobno ščetko, sredstva pa zbirata preko platforme Kickstarter.

Mlada podjetnika imata na svoji podjetniški poti izrazito trajnostno poslanstvo. Že zobna pasta v tabletkah Alternative+ je trajnosten in naraven nadomestek za običajno zobno pasto v tubi, zdaj pa sta se lotila novega okoljskega problema. Skupaj s strokovnjaki za ustno higieno sta razvila popolnoma reciklabilno zobno ščetko. Sestavljena je iz kovinskega ročaja in 100-odstotno zamenljive gumijaste glave TPU. Uporabniki lahko preprosto zamenjajo obrabljeno glavo z novo. Poleg tega ščetina vsebuje antimikrobne dodatke, ki pomagajo preprečiti širjenje bakterij. Z izdelkom želita zmanjšati število plastičnih zobnih ščetk, ki pogosto končajo na smetiščih in v oceanu. Jan Habat in Domen Nemanič v pogovoru za MM razkrivata posebnosti njunega komuniciranja in marketinških prijemov.

Kako sta prišla do ideje za izdelek?

Idejo za prvi izdelek, zobno pasto v tabletkah, kot trajnostno alternativo plastičnim tubam, sva dobila pred več kot tremi leti. Izhajala sva iz problema odpadkov in pomanjkanja možnosti recikliranja plastičnih tub za zobno pasto. Želela sva ponuditi okolju prijazno rešitev, ki bi zmanjšala uporabo plastike v vsakodnevni ustni higieni. Ves ta čas pa sva se zavedala, da je za umivanje zob potrebna tudi zobna ščetka. Tako se je spontano porodila ideja za razvoj trajnostne zobne ščetke. Ker želiva uporabnikom ponuditi celoten asortiman za kakovostno in trajnostno ustno higieno, razvijava dodatne izdelke.

Kako se promovirata na trgu?

Za promocijo svojih izdelkov uporabljava različne marketinške aktivnosti. Osredotočava se predvsem na družbena omrežja, na katerih ustvarjava vsebino, ki je zanimiva in uporabna za ciljno občinstvo. Aktivno upravljamo spletno stran, izvajamo oglaševanje na spletnih platformah ter vzpostavljamo in vzdržujemo stike s skupnostjo. Prizadevava si za ustvarjanje prepoznavnosti blagovne znamke Fresh 32 in ozaveščanje potrošnikov o trajnostnih rešitvah za ustno higieno.

Kaj pa odnosi z javnostmi?

Za odnose z javnostmi skrbi agencija Futura DDB, s katero smo v prejšnjem letu sklenili partnersko sodelovanje. Futura DDB nam je pomagala pri zasnovi blagovne znamke in izvaja marketinške aktivnosti, vključno z digitalnim marketingom in odnosi z javnostmi.

Kako pa že sama narava platforme Kickstarter vpliva na gradnjo vajine blagovne znamke?

Po našem mnenju bo platforma Kickstarter močno vplivala na blagovno znamko. Uspešno financirane kampanje na tej platformi so znak potrditve zanimanja in podpore za izdelke. Prav tako krepi zaupanje med potrošniki in poveča prepoznavnost blagovne znamke. Poleg tega nama Kickstarter omogoča doseči večjo množico ljudi, pridobiti zveste podpornike in graditi trdno skupnost okoli naše blagovne znamke.

Ali še sodelujete tudi s trgovsko družbo Spar Slovenija?

S prvim izdelkom, zobno pasto v tabletkah, sva se v Sparu predstavila v okviru projekta Štartaj Slovenija. Trgovec nama je omogočil, da smo izdelek predstavili širši javnosti in pridobili dragocene povratne informacije od potrošnikov, zato z njimi še vedno ohranjamo dober odnos in sodelujemo pri nekaterih marketinških aktivnostih, vendar niso neposredno vključeni v našo novo kampanjo na Kickstarterju.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji