lumar galerija
Opaženo

30 let umetnosti bivanja

Lumar že 30 let razvija tehnološko napredne, inovativne, okolju prijazne in energetsko učinkovite hiše, v katerih lahko kupci zaživijo polno in trajnostno, z najvišjo kakovostjo bivanja ter odgovorno do soljudi, okolja in generacij, ki prihajajo.

Kratek opis akcije: Lumarjeva filozofija že od samega začetka temelji na povezovanju tradicije in naprednih tehnologij. »Tradicija se kaže v uporabi lesa kot osnovnega gradnika naših hiš, mojstrski izdelavi in izjemnem občutku za podrobnosti. Nenehni razvoj in uporaba naprednih tehnologij pa nam omogočata, da že vrsto let sodimo med vodilne ponudnike na področju trajnostne gradnje in smo uspešni na poti do bivanja brez emisij,« pravijo.

Ob okrogli obletnici so se odločili, da na prav poseben način predstavijo svoje delo, ki je določalo ves čas njihovega obstoja. S pomočjo umetne inteligence so ustvarili galerijo hiš Lumar, ki so zaznamovale teh 30 let, kot interpretacij različnih, danes že tradicionalnih umetniških slogov. Njihov navdih so bili mojstri, kot so Wassily Kandinsky, Juan Gris, Paul Gauguin, Paul Nash, Vincent van Gogh, Claude Monet, Paul Cézanne, Piet Mondrian, Alphonse Mucha, Rembrandt, Robert Delaunay, Leonardo da Vinci, Caspar David Friedrich, Gustav Klimt in Kazimir Severinovič Malevič.

»Želimo, da je obisk razstave zanimivo in zabavno potovanje skozi svet udobnega bivanja ter hkrati priložnost za premislek o vplivu tehnologije umetne inteligence na našo sedanjost in prihodnost,« pravijo.

lumar1

lumar2

lumar3

lumar4

lumar5

Elementi akcije: spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, zunanje oglaševanje, tisk, odnosi z javnostmi

Medijska agencija: Kraft&Werk

Predstavnik naročnika: Boštjan Kralj

Vodja projekta v agenciji: Tomaž Gaube

Kreativni direktor: Damijan Vešligaj

Tekstopisca: Damijan Vešligaj in Alen Korda

Umetniški direktor: Alen Korda

Oblikovalci: Alen Korda, Urban Vešligaj in Damijan Vešligaj

Fotograf: Urban Vešligaj (MidJourney)

Čas trajanja akcije: maj – december 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji