izbor franja
Opaženo

40. Maraton Franja BTC City Ljubljana

Maraton Franja BTC City je športno-rekreativni dogodek z najdaljšo tradicijo v Sloveniji. Z agencijo Nicha so pripravili oglaševalsko akcijo, v kateri izpostavljajo, da bo letos potekal že štiridesetič.

Kratek opis akcije: Maraton Franja je večgeneracijski dogodek, ki se številnih dotakne tudi z obsežnim medijskim poročanjem. Leta 2020 je bil v času ukrepov proti covidu-19 tudi edini izvedeni kolesarski maraton na svetu, čeprav okrnjen; na njem je tekmovalo 2.000 udeležencev, uradno spletno stran prireditve pa je obiskalo skoraj pol milijona obiskovalcev.

franja3

franja4

franja5

franja6

Elementi akcije: veliki oglasni plakati, tiskani oglasi, bilten, pasice, transparenti, spletni mediji

Predstavnica naročnika: Maja Oven

Vodja projekta v agenciji: Marjeta Kirn Kljajič

Kreativni direktor: Nicha

Tekstopiska: Maja Oven (Rog, BTC)

Umetniška direktorica in oblikovalka: Petra Kržičnik

Medijska agencija: BTC

Trajanje akcije: junij 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji