tel sosedi
Opaženo

A1 je v Slovenijo vpeljal trend telefonskih sosedov

Iz A1 so sporočili, da imajo že drugo leto zapored najboljše mobilno omrežje (glede na neodvisni certifikat Net check 2023), kar so na družbenih omrežjih pospremili s prav posebnim povezovalnim eksperimentom.

Kratek opis akcije: A1 je kot prvi na slovenskem trgu širše predstavil in vpeljal v tujini že znan spletni trend sodobnega telefonskega soseda (ang. number neighbour) – to je osebe, katere telefonska številka se od vaše razlikuje le za eno številko. S pomočjo znanega obraza znamke, Jurija Zrneca, so uporabnike povabili, naj stopijo v stik s svojimi telefonskimi sosedi, jih spoznajo, morda celo spletejo nova poznanstva ali pa zgolj polepšajo dan novemu sosedu s pozitivnim sporočilom. »Kdo ve, morda pa je na drugi strani ljubezen vašega življenja, nov tovariš za osvajanje gora ali pa kdo drug, s katerim imate podobne interese,« pravijo snovalci akcije.

A1 ob akciji Telefonski sosed opozarja tudi na varnostni vidik spletanja spletnih stikov, saj je uporabnike, preden skočijo v spoznavanje novih sosedov, opremil z uporabnimi nasveti za uspešno spoznavanje telefonskih sosedov in smernicami za varno in spoštljivo komunikacijo. Obenem pa jih spodbuja, da uporabniki delijo zgodbe, ki jih z SMS pišejo novim sosedom. 

»Z aktivacijami, kot je Telefonski sosed, A1 spleta in dodatno osmišlja vezi med uporabniki svojega mobilnega omrežja, obenem pa udejanja ambicijo bogatenja življenj ljudi v digitalnem svetu,« so o akciji še zapisali njeni snovalci. 

telefonski sosed

Elementi akcije: družbena omrežja, mediji

Predstavnice naročnika: Eva Remic, Petra Vaupotič in Anja Bogataj

Kreativna direktorica: Julija Somrak

Strateška direktorica: Nina Jakovljević

Tekstopisci: Julija Somrak, Kristjan Klemenčič in Teja Fajdiga

Montaža: Tadej Abram

Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks

Vodja projekta: Ingrid Kozole

Oglaševanje: Sabina Juntez

Urednica družbenih omrežij: Teja Fajdiga

Druge agencije: SHIFT

Čas trajanja akcije: januar in februar 2024

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji