A1 je v Slovenijo vpeljal trend telefonskih sosedov
Iz A1 so sporočili, da imajo že drugo leto zapored najboljše mobilno omrežje (glede na neodvisni certifikat Net check 2023), kar so na družbenih omrežjih pospremili s prav posebnim povezovalnim eksperimentom.
A1 Slovenija
Kratek opis akcije: A1 je kot prvi na slovenskem trgu širše predstavil in vpeljal v tujini že znan spletni trend sodobnega telefonskega soseda (ang. number neighbour) – to je osebe, katere telefonska številka se od vaše razlikuje le za eno številko. S pomočjo znanega obraza znamke, Jurija Zrneca, so uporabnike povabili, naj stopijo v stik s svojimi telefonskimi sosedi, jih spoznajo, morda celo spletejo nova poznanstva ali pa zgolj polepšajo dan novemu sosedu s pozitivnim sporočilom. »Kdo ve, morda pa je na drugi strani ljubezen vašega življenja, nov tovariš za osvajanje gora ali pa kdo drug, s katerim imate podobne interese,« pravijo snovalci akcije.
A1 ob akciji Telefonski sosed opozarja tudi na varnostni vidik spletanja spletnih stikov, saj je uporabnike, preden skočijo v spoznavanje novih sosedov, opremil z uporabnimi nasveti za uspešno spoznavanje telefonskih sosedov in smernicami za varno in spoštljivo komunikacijo. Obenem pa jih spodbuja, da uporabniki delijo zgodbe, ki jih z SMS pišejo novim sosedom.
»Z aktivacijami, kot je Telefonski sosed, A1 spleta in dodatno osmišlja vezi med uporabniki svojega mobilnega omrežja, obenem pa udejanja ambicijo bogatenja življenj ljudi v digitalnem svetu,« so o akciji še zapisali njeni snovalci.
Elementi akcije: družbena omrežja, mediji
Predstavnice naročnika: Eva Remic, Petra Vaupotič in Anja Bogataj
Kreativna direktorica: Julija Somrak
Strateška direktorica: Nina Jakovljević
Tekstopisci: Julija Somrak, Kristjan Klemenčič in Teja Fajdiga
Montaža: Tadej Abram
Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks
Vodja projekta: Ingrid Kozole
Oglaševanje: Sabina Juntez
Urednica družbenih omrežij: Teja Fajdiga
Druge agencije: SHIFT
Čas trajanja akcije: januar in februar 2024