hadalin
Opaženo

Ambasador pobude za zelen planet

Merkur je v sodelovanju z Agencijo 101 predstavil zagovorniško akcijo, v kateri v glavni vlogi nastopa vrhunski slovenski smučar Štefan Hadalin.

Kratek opis akcije: Akcija je sicer namenjena predstavitvi platforme za aktivno ozaveščanje o pomenu odgovornega odnosa do okolja. Trajnostna platforma »Za zelen planet« bo povezovala širok spekter Merkurjevih okolju prijaznih rešitev in uporabnike, ki si želijo razvijati odgovorne prakse in sprejemati trajnostne odločitve.

Akcijo so pri Merkurju in Agenciji 101 lansirali s pomočjo Štefana Hadalina, enega od najboljših slovenskih smučarjev in svetovnega podprvaka, ki mu Merkur kot osebni sponzor zadnja leta stoji ob strani. Njegov šport je namreč tesno povezan z naravo in je še posebej na udaru podnebnih sprememb. Če se bodo trenutni trendi nadaljevali v Sloveniji, do konca tega stoletja namreč skoraj ne bo več smučišč; zaradi globalnega segrevanja in obremenjevanja okolja so neposredno ogrožena vsa smučišča na višini pod 1.500 metrov na morjem. Že pred nekaj leti je v odjugi v pozabo utonilo tudi vrhniško smučišče Ulovka, kjer je kariero začel tudi Štefan Hadalin. Hadalin je tudi sam aktiven zagovornik odgovornega odnosa do okolja, te vrednote pa bo med akcijo še aktivneje promoviral tudi na svojih komunikacijskih kanalih in v smučarski karavani. Vez med vrednotami športnika in znamke je še posebej močna tudi zaradi dejstva, da Merkur s svojimi trajnostnimi programi in rešitvami omogoča številne okolju prijazne rešitve.

merkur hadalin1

merkur hadalin2

Elementi akcije: oglaševanje na družbenih omrežjih, vplivniško komuniciranje, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnem mestu in interna komunikacija

Predstavnice naročnika: Lidija Rakuša, Manuela Ela Piškur in Saša Osolnik

Vodja projekta v agenciji: Marjan Štangelj

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Oblikovalec: Aleš Vrbančič

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Svetovalec za medijske vsebine: Blaž Jarc

Komunikacija na družbenih omrežjih: Hana Godina in Urška Čuk

Produkcijska hiša: Fotonist

Ostali sodelavci: Neja Kalan, Klavdija Trček in Jure Lavrin (animacija)

Ostale sodelujoče agencije: Publicis (celostna podoba pobude »Za zelen planet«), Pristop Media (odnosi z javnostmi)

Trajanje akcije: od novembra 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji