sloski
Opaženo

Argeta predstavlja športno platformo #AlwaysBetter

V sodelovanju z agencijo Luna \TBWA je Argeta razvila komunikacijsko platformo za športna sponzorstva, ki so pomemben del Argetinega nastopa.

Kratek opis akcije: Kot dolgoletna podpornica športa in vrhunskih športnikov je Argeta svojo podporo športnikom ubesedila s filozofijo #AlwaysBetter, ki povezuje lastnosti vztrajnih atletov in Argete kot znamke.

»Verjamemo, da je življenje, kar sami ustvarimo iz njega. Zato podpiramo aktivne. Tiste, ki se ne predajo, ker vedo, kaj želijo doseči. Podpiramo tiste, ki ne vidijo težav, temveč izzive in jih premagujejo z nasmeškom na obrazu. In tiste, ki vedo, da lahko postaneš številka ena le, če si vedno boljši. Tako kot Argeta, ki je s svojim nenehnim trudom in napredkom danes mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi,« pravijo v Argeti.

Svoja športna sponzorstva in sponzorirance predstavljajo na novem spletnem mestu https://alwaysbetter.argeta.com/, na družbenih omrežjih pa njihovo filozofijo v videih predstavljajo slovenski smučarji.

Ker pravijo, da je glasba eden od najboljših motivatorjev, so v letošnjo zimsko sezono vstopili s projektom #AlwaysBetter playlist, kjer skupaj s slovenskimi alpskimi smučarji Meto Hrovat, Andrejo Slokar, Štefanom Hadalinom in Žanom Kranjcem iščejo pesmi, ki motivirajo Slovence. Te bodo uvrstili na najbolj motivacijski glasbeni seznam, ki bo na voljo na spletu ter na izbranih pretočnih platformah in bo spodbujal h gibanju, da bodo tako kot Argeta in naši športniki – vedno boljši. Svojo pesem lahko oddate tudi vi na spletni strani: https://alwaysbetter.argeta.com/playlist.

Elementi akcije: spletna stran, komunikacija na družbenih omrežjih, digitalno oglaševanje

Predstavniki naročnika: Valentina Erčulj Džuban, Živa Deu, Tjaša Pinter, Simon Horvat in Nedeljka Jankovič

Vodje projekta v agenciji: Nina Melink, Mojca Praznik Matić in Valerija Smolej

Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisca: Blaž Žnidarec in Tomaž Radšel

Umetniški direktor: Jure Sotler

Spletni strateg: Jan Omahen

Oblikovalca: Ivan Todorović in Nina Zadravec

Spletna oblikovalka: Nuša Willenpart

Produkcija spletne strani: Manuel Felda, Martin Koterle in Petra Ferlič (CNJ)

Produkcijska hiša: Kinomotel

Fotograf: Matic Kozinc

Medijska agencija: Pro media group

Začetek akcije: december 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji