Argeta predstavlja športno platformo #AlwaysBetter
V sodelovanju z agencijo Luna \TBWA je Argeta razvila komunikacijsko platformo za športna sponzorstva, ki so pomemben del Argetinega nastopa.
Argeta (Atlantic Grupa)
Kratek opis akcije: Kot dolgoletna podpornica športa in vrhunskih športnikov je Argeta svojo podporo športnikom ubesedila s filozofijo #AlwaysBetter, ki povezuje lastnosti vztrajnih atletov in Argete kot znamke.
»Verjamemo, da je življenje, kar sami ustvarimo iz njega. Zato podpiramo aktivne. Tiste, ki se ne predajo, ker vedo, kaj želijo doseči. Podpiramo tiste, ki ne vidijo težav, temveč izzive in jih premagujejo z nasmeškom na obrazu. In tiste, ki vedo, da lahko postaneš številka ena le, če si vedno boljši. Tako kot Argeta, ki je s svojim nenehnim trudom in napredkom danes mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi,« pravijo v Argeti.
Svoja športna sponzorstva in sponzorirance predstavljajo na novem spletnem mestu https://alwaysbetter.argeta.com/, na družbenih omrežjih pa njihovo filozofijo v videih predstavljajo slovenski smučarji.
Ker pravijo, da je glasba eden od najboljših motivatorjev, so v letošnjo zimsko sezono vstopili s projektom #AlwaysBetter playlist, kjer skupaj s slovenskimi alpskimi smučarji Meto Hrovat, Andrejo Slokar, Štefanom Hadalinom in Žanom Kranjcem iščejo pesmi, ki motivirajo Slovence. Te bodo uvrstili na najbolj motivacijski glasbeni seznam, ki bo na voljo na spletu ter na izbranih pretočnih platformah in bo spodbujal h gibanju, da bodo tako kot Argeta in naši športniki – vedno boljši. Svojo pesem lahko oddate tudi vi na spletni strani: https://alwaysbetter.argeta.com/playlist.
Elementi akcije: spletna stran, komunikacija na družbenih omrežjih, digitalno oglaševanje
Predstavniki naročnika: Valentina Erčulj Džuban, Živa Deu, Tjaša Pinter, Simon Horvat in Nedeljka Jankovič
Vodje projekta v agenciji: Nina Melink, Mojca Praznik Matić in Valerija Smolej
Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec
Tekstopisca: Blaž Žnidarec in Tomaž Radšel
Umetniški direktor: Jure Sotler
Spletni strateg: Jan Omahen
Oblikovalca: Ivan Todorović in Nina Zadravec
Spletna oblikovalka: Nuša Willenpart
Produkcija spletne strani: Manuel Felda, Martin Koterle in Petra Ferlič (CNJ)
Produkcijska hiša: Kinomotel
Fotograf: Matic Kozinc
Medijska agencija: Pro media group
Začetek akcije: december 2021