argeta izbor lokalno
Opaženo

Argeta s podporo lokalnim dobaviteljem podpira vrhunsko kulinariko

Argeta je s svojo linijo Argeta Exlusive prisluhnila zgodbam malih lokalnih dobaviteljev v boju za preživetje in jim priskočila na pomoč z nadaljevanjem iniciative #PodpiramoLokalno.

Kratek opis akcije: S svojo dolgoletno prisotnostjo na področju visoke kulinarike se je Argeta Exclusive čutila odgovorno za ohranjanje lokalnih receptur, kulinarične dediščine in kakovostnih sestavin, zato so se povezali z najvidnejšimi slovenskimi kuharskimi mojstri in z njihovo pomočjo stopili v stik z lokalnimi dobavitelji, ki predstavljajo hrbtenico slovenske kulinarike.

Janez Bratovž, Luka Košir, Ana Roš, Uroš Fakuč, Jorg Zupan, Tomaž Kavčič in Uroš Štefelin so pobudo sprejeli z velikim navdušenjem, saj Argetina donacija lokalnim dobaviteljem ne bo zgolj pomagala preživeti zime, temveč bo na dolgi rok močno prispevala tudi k uspešnemu ponovnemu zagonu restavracij, ki bodo lahko zopet ustvarjale s surovinami, najvišje kakovosti. Projekt sta podprla tudi brata David in Gregor Vračko.

Z agencijo Luna \TBWA so pripravili serijo čustvenih zgodb chefov in njihovih izbranih dobaviteljev, ki bodo gledalce popeljale po dobavni verigi v zakulisje vrhunskega kulinaričnega ustvarjanja. Akcija pa poleg nesebične pomoči vključuje tudi širše občinstvo, saj jih spodbuja, da se tudi sami vključijo v projekt #PodpiramoLokalno in z nakupom od lokalnih pridelovalcev pomagajo ohranjati lokalne skupnosti, pa tudi prihodnost slovenske kulinarične dediščine.

arg1

arg2

arg3

Elementi akcije: digitalno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na spletni strani

Predstavnice naročnika: Vida Kos, Ana Jamnik, Živa Deu in Tjaša Pinter

Direktor projekta: Martin Stariha

Vodje projekta v agenciji: Urška Cerar, Nina Melink, Nika Frece in Valerija Smolej

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Kreativna direktorica in tekstopiska: Medeja Kraševec

Tekstopiska: Maja Burja

Umetniški direktor: Jure Sotler

Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov

Spletni strateg: Jan Omahen

Strateginja: Maruša Hrovat

Oblikovalca: Jan Mohorič in Ivan Todorović

Fotograf: Rok Deželak

Trajanje akcije: december 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji