argeta
Opaženo

Argeta: Zelenjavni namazi

Argeta je razvila štiri nove zelenjavne namaze Argeta Veggie, agencija Luna \TBWA pa novo komunikacijsko akcijo ob njihovem prihodu na trg.

Kratek opis akcije: Novi zelenjavni namazi Argeta Veggie se po besedah predstavnikov naročnika od svojih predhodnikov močno razlikujejo. Zdaj so pakirani v simpatični zeleni dozici, s katero so še dodatno izboljšali njihovo kakovost in priročnost, povsem so prenovili in izboljšali njihove okuse, ki po novem ponujajo »samo fantastičen okus« zelenjave. In to je postalo tudi krovno sporočilo celotne akcije. A ker je zelenjava zelo delikatna tema in pri mnogih zbuja slabe spomine in nelagodje, so v agenciji Luna \TBWA pripravili zabavno spletno aktivacijo Zelenjavna terapija, kjer lahko uporabniki spoznajo, priznajo in premagajo svoje zelenjavne travme. Cilj aktivacije je postaviti zelenjavo na piedestal, kamor tudi sodi, so povedali pri Argeti. Zelenjavni namazi Veggie so in še bodo svojo ciljno skupino lovili na družbenih omrežjih, spletu in pred televizijskimi zasloni. »In ko smo ravno pri ciljni skupini – zelenjavni namazi Argeta Veggie so prvi Argetin izdelek, ki lahko navduši vse od mesojedcev do vegetarijancev in veganov,« še povedo ustvarjalci akcije.

Naročnik: Argeta (Atlantic Grupa)

Projekt: Zelenjavni namazi Argeta Veggie

Agencija: Luna \TBWA

Elementi akcije: televizijski oglas, oglaševanje na družbenih omrežjih, spletna aktivacija, aktivacija z vplivneži, interni dogodki

Predstavnici naročnika: Maja Knežević in Živa Deu

Vodji projekta v agenciji: Mojca Praznik Matić in Valerija Smolej

Asistentka: Ana Kotar

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetniški direktor: Jure Sotler

Oblikovalca: Miha Avsenik in Nina Zadravec

Oblikovalka uporabniške izkušnje: Pia Požek

Spletni strateg: Jan Omahen

Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Štangelj

Produkcija: Art Rebel 9 in Studio 001

Produkcija spletne strani: CNJ

Ostali sodelujoči: Vid Pintarič, Alen Podlesnik, Anja Susić, Ines Puškovnik, Nives Orešnik, Vita Starman in Jasna Žaler Culiberg

Zasnova in oblikovanje zelenjavnih namazov: Yotree

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji