argetalov
Opaženo

Argetalov tudi na ruskem trgu

Argeta je v sodelovanju z Agencijo 101 digitalno aktivacijo Argetalov predstavila tudi na ruskem trgu.

Kratek opis akcije: Pred tem so uspešno aktivirali potrošnike na avstrijskem in še šestih regijskih trgih (v Sloveniji, Srbiji, Makedoniji, Bosni, na Hrvaškem in na Kosovem), kjer so potrošniki igrico Argetalov odigrali več kot 2-milijonkrat in v povprečju na pristajalni strani preživeli 7 minut in pol.

Na ruskem trgu je poznavanje blagovne znamke Argeta in njenih izdelkov med potrošniki nekoliko nižje, poleg tega pa je višja cena glavni razlog, zakaj je potrošniki ne kupujejo tako pogosto. »Zato je ključno, da naši potencialni potrošniki spoznajo blagovno znamko, njene izdelke in kakovostne sestavine ter da na podlagi tega upravičimo višjo ceno,« pravijo pri blagovni znamki Argeta.

Igrica je načrtovana tako, da sledi cilju zavedanja o blagovni znamki Argeta in njenih namazov, ki so sestavljeni iz kakovostnih sestavin. V okviru igrice potrošniki spoznajo temeljne sestavine posameznega okusa Argete, njihova naloga pa je, da v posamezno Argeto ulovijo kar največ njenih sestavin in se izogibajo oviram.

argetalov1

argetalov2

Elementi aktivacije: spletno mesto z nagradno igro, oglasi

Predstavniki naročnika: Živa Deu, Srđan Zlatanov in Simon Horvat

Vodja projekta: Polona Polak

Asistenka vodje projekta: Maša Antunićević

Kreativni direktor: Sašo Petek

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Oblikovalca: Lara Oset in Edo Nasufović

Produkcijska hiša: Specto

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji