Argetalov tudi na ruskem trgu
Argeta je v sodelovanju z Agencijo 101 digitalno aktivacijo Argetalov predstavila tudi na ruskem trgu.
Argeta (Atlantic Grupa)
Kratek opis akcije: Pred tem so uspešno aktivirali potrošnike na avstrijskem in še šestih regijskih trgih (v Sloveniji, Srbiji, Makedoniji, Bosni, na Hrvaškem in na Kosovem), kjer so potrošniki igrico Argetalov odigrali več kot 2-milijonkrat in v povprečju na pristajalni strani preživeli 7 minut in pol.
Na ruskem trgu je poznavanje blagovne znamke Argeta in njenih izdelkov med potrošniki nekoliko nižje, poleg tega pa je višja cena glavni razlog, zakaj je potrošniki ne kupujejo tako pogosto. »Zato je ključno, da naši potencialni potrošniki spoznajo blagovno znamko, njene izdelke in kakovostne sestavine ter da na podlagi tega upravičimo višjo ceno,« pravijo pri blagovni znamki Argeta.
Igrica je načrtovana tako, da sledi cilju zavedanja o blagovni znamki Argeta in njenih namazov, ki so sestavljeni iz kakovostnih sestavin. V okviru igrice potrošniki spoznajo temeljne sestavine posameznega okusa Argete, njihova naloga pa je, da v posamezno Argeto ulovijo kar največ njenih sestavin in se izogibajo oviram.
Elementi aktivacije: spletno mesto z nagradno igro, oglasi
Predstavniki naročnika: Živa Deu, Srđan Zlatanov in Simon Horvat
Vodja projekta: Polona Polak
Asistenka vodje projekta: Maša Antunićević
Kreativni direktor: Sašo Petek
Digitalni strateg: Uroš Svenšek
Oblikovalca: Lara Oset in Edo Nasufović
Produkcijska hiša: Specto