AvtoMobilno zavarovanje
V agenciji Internavti so v sodelovanju z Zavarovalnico Triglav zasnovali komunikacijsko akcijo za zavarovalni produkt AvtoMobilno zavarovanje.
Zavarovalnica Triglav
Kratek opis akcije: Časi se spreminjajo, z njimi pa se spreminja tudi naša mobilnost, pravijo v Zavarovalnici Triglav. Zato so razvili nov produkt z imenom Avtomobilno, ki zavarovancem omogoča, da poleg avtomobila zavarujejo še druge oblike sodobnih mobilnosti, kot so skiroji, e-kolesa in rolke, pa tudi prtljago in rehabilitacijo po nesreči v prometu.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, vsebinski marketing, tiskani oglasi
Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Vojka Novak in Jaka Jauh
Strategija in vodenje projekta v agenciji: Urša Pučko, Anja Bencik in Ana Peterlin
Kreativni direktor: Blaž Kocjančič
Tekstopisca: Andraž Čelik in Tit Lončar
Oblikovalca: Daša Hrvacki in Jože Martinčič
Produkcijska hiša: Nora PG
Režiser: Nejc Pohar
Fotograf: Aljaž Habot
Retušer: Mark Jordan, Umer
Glasba: Junior Senior – Move Your Feet