zavarovalnica
Opaženo

AvtoMobilno zavarovanje

V agenciji Internavti so v sodelovanju z Zavarovalnico Triglav zasnovali komunikacijsko akcijo za zavarovalni produkt AvtoMobilno zavarovanje.

Kratek opis akcije: Časi se spreminjajo, z njimi pa se spreminja tudi naša mobilnost, pravijo v Zavarovalnici Triglav. Zato so razvili nov produkt z imenom Avtomobilno, ki zavarovancem omogoča, da poleg avtomobila zavarujejo še druge oblike sodobnih mobilnosti, kot so skiroji, e-kolesa in rolke, pa tudi prtljago in rehabilitacijo po nesreči v prometu.

zavarovalnica

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, vsebinski marketing, tiskani oglasi

Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Vojka Novak in Jaka Jauh

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Urša Pučko, Anja Bencik in Ana Peterlin

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Tekstopisca: Andraž Čelik in Tit Lončar

Oblikovalca: Daša Hrvacki in Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Nora PG

Režiser: Nejc Pohar

Fotograf: Aljaž Habot

Retušer: Mark Jordan, Umer

Glasba: Junior Senior – Move Your Feet

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji