Balet je kul: »Flash mob« kot inovativna promocijska akcija
Poletne noči v prestolnici zaznamujejo kulturni dogodki in eden od njih je bil 1. mednarodni baletni festival Plesne noči, ki sta ga organizirala Cankarjev dom in SNG Opera in balet Ljubljana.
Pri komunikaciji dogodka in oglaševanju so jima pomagali v Kreativni bazi, nišni agenciji za odnose z javnostmi. »Izziv je bil ustvariti zanimanje in prepoznavnost prvega baletnega festivala pri občinstvu, ki mu ta vrsta plesa morda (še) ni blizu, ter nagovoriti deklice, ki občudujejo in obožujejo privlačne baletne kostume in eleganco na špičkah, ter njihove mame, da si podarijo izjemno doživetje ob koncu šolskega leta,« so o podvigu povedali v agenciji. Ekipa Kreativne baze – direktorica Uršula Menih Dokl, kreativna direktorica Maja Čander in vodja projekta Hana Souček Martinc – je tako pripravila komunikacijsko strategijo za medijsko aktivacijo in družbena omrežja, ki je vključevala tudi »flash mob« z naslovom Balet je kul!
Baletna atrakcija sredi Prešernovega trga
Deklice baletnega oddelka plesne šole Ples plus so razigrale mesto, delile letake za Plesne noči in zaplesale na Prešernovem trgu. »Iskrivi pogledi, ponosni nasmeški in samozavest na obrazih mladih baletk so pričali o njihovem navdušenju, navdušeni so bili tudi mimoidoči, učinek akcije pa je presegel pričakovanja ter privabil pozornost in zanimanje občinstva tudi na družbenih omrežjih,« pravijo snovalke akcije iz agencije Kreativna baza. Kot dodajajo, so zadovoljni s projektom, saj so sebi in javnosti dokazali svojo inovativnost in sposobnost ustvarjanja inovativnih promocijskih akcij tudi na področju kulture.