Barcaffè poziva: »Samo uživaj!«
V Barcaffèju so prepričani, da življenje bogatijo majhni trenutki, ko si vzamemo čas zase in za uživanje. Zato so zasnovali oglaševalsko akcijo, ki poudarja pomen teh majhnih trenutkov.
Ker je v središču oglaševalske akcije instantni Barcaffè Cappuccino in ker so mladi nosilci kategorije instantne kave, z njo nagovarjajo generacijo Z. »Generacija Z uživa življenje in instantna kava je kava za uživanje. Mlade smo povabili, da z nami soustvarjajo zgodbo uživanja na obstoječi komunikacijski platformi 'Samo uživaj'. Ker vemo, da je ključno za nagovarjanje ciljne skupine to, da jih razumemo, so vsebine za družbena omrežja pomagali ustvariti mladi ustvarjalci vsebin. Vsak od njih je na kreativen način predstavil svoj trenutek uživanja in tako motiviral tudi druge, da prepoznajo pomen uživanja v majhnih trenutkih,« pravijo. Povezali so se tudi z mladimi umetniki, ki so z motivacijskimi sporočili poskrbeli, da so vsebine dosegle pripadnike generacije Z.
Iz spletnih kanalov so se premaknili tudi v offline okolje in med mlade razdelili vrečke Barcaffe Cappuccino z različnimi motivacijskimi sporočili, ki so poskrbeli za dodatno širjenje miselnosti #samouzivaj.