uau xmas
Opaženo

Big Bang še vedno širi učinek UAU

Big Bang je v zadnji četrtini leta predstavil novo oglaševalsko akcijo UAU, ki je podprta s serijo animiranih televizijskih oglasov, za katere pravijo, da gledalce pustijo odprtih ust.

Kratek opis akcije: V oglasih, ki so zanimivi tako za mlajše kot za starejše gledalce, so se osredotočili na štiri glavne kategorije, o katerih so sporočali v oktobru, novembru in decembru. To so »Urejen dom«, »Črni petek« in »Xmass«, za češnjo na torti pa so poskrbeli še z »bonus oglasom« z naslovom »Zabava doma«.

»V samo ospredje oglasov smo postavili svojo krovno znamčno pozicijo UAU, ki je edinstvena in nabita s čustvi. Ta pozicija je verjetno tudi najkrajša na trgu, kar je ponovno velika prednost.  A potencial njene moči bo polno izkoriščen takrat, ko bo UAU postal del vsake pore življenja ljudi, ko ga bodo ti popolnoma prepoznali in predvsem čutili. To pa se vsekakor ne zgodi čez noč, zato je ključna kontinuirana in dolgoročna manifestacija pozicije na vseh znamčnih točkah stika, predvsem pa mora biti skladna z lastno vsebino, ki je UAU,« pravijo snovalci akcije. Dodajajo, da oglaševalska akcija postavlja Big Bang in UAU učinek v središče življenja ljudi, v njihov dom, v njihove odnose, intimo in opravila. »Vse to v visokokakovostni 3D-animirani zabavni poslastici v več delih, ki jih želiš videti znova in znova, saj ob vsakem stiku spoznaš nove dimenzije učinka UAU. Ta življenje posameznika nadgradi takrat, ko ga napolnijo vrhunske naprave in storitve iz Big Banga.«

Pri zasnovi akcije so moči združili s kreativnim studiom Trampolin, s katerimi so v septembru predstavili tudi družbeno odgovorno akcijo »Varno v prometu«. 

Predstavniki naročnika: Sara Kobolt, Tanja Gerkman, Žiga Rauter, Mak Mujezinović, Lea Hrovat, Anja Novak, Sandra Rajgelj, Ana Senica, Ana Hrast, Lara Ograjenšek in Andreja Grebenjak

Vodja projekta v agenciji: Tamara Korat  

Kreativni direktor in tekstopisec: Tine Lugarič 

Umetniški direktor: Nenad Cizl 

Animatorja: Ivan Čerkezovič in Matisse Toni

Zvok: Moraus studio 

Medijska agencija: Media Publikum 

Medijska načrtovalka: Nataša Češnovar 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji