dobra dejanja
Opaženo

Bodimo povezani za prihodnost, tokrat z dobrimi dejanji

Jeseni so Triglav Skladi predstavili oglaševalsko akcijo »Bodimo povezani za prihodnost«, zdaj pa sledi njen pomladni del. Ustvarili sta ga komunikacijska agencija Yootree Creative in digitalna agencija Madwise.

Kratek opis akcije: Akcija želi sporočiti, da so dobra, trajnostna dejanja vse okrog nas. Prikazati želi njihovo raznolikost in navdihovati, saj z dobrimi dejanji vsi ustvarjamo boljši, bolj trajnostni jutri.

Na pristajalni strani lahko obiskovalci zapišejo svoja dnevna dobra dejanja za okolje, sočloveka in delovno okolje. Z zapisi navdihujejo drug drugega in dokazujejo, da je dobrih dejanj veliko več kot slabih novic. Svoje znanje o trajnosti lahko preizkusijo preko kviza, ki je svoje mesto našel na enem od ljubljanskih plakatov TAM-TAM. Sledijo in učijo pa se lahko tudi od mladih vplivnežev, ki na Instagramu delijo svoje poglede na trajnost skozi video posnetke in dnevne prevzeme.

ts tam tam

V agenciji Madwise so razvili zasnovo in mehaniko kampanje, ustvarili vsebinski del pristajalne strani ter izvedli vsebinsko in tehnično integracijo s sistemom marketinške avtomatizacije, agencija Yootree Creative pa je poskrbela za svežo vizualno podobo v obliki barvitega kolaža in celostno večkanalno komunikacijo.

ts5

ts6

»Spomladanska komunikacija želi dokazati, da smo vsi v svojih odločitvah že ponotranjili željo po trajnostnih spremembah. Zdaj je čas, da se o njih začnemo pogovarjati, prenašati znanje in skupaj delati pomembne korake za boljšo prihodnost,« pravijo v Triglav Skladih in dodajajo, da se k temu obvezujejo tudi sami, in sicer skozi sprejete zaveze in spremembe v poslovanju družbe, ki si jih obiskovalci lahko preberejo na njihovem spletnem mestu.

Elementi akcije: lead generation aktivacija, pristajalna stran, marketinška avtomatizacija, televizijsko, radijsko, zunanje in spletno oglaševanje, priložnostni plakati TAM-TAM, sodelovanje z vplivneži

Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Nataša Trtnik, Nataša Germ in Jerneja Faletič

Strateg in kreativni direktor: Tomaž Apohal (Yootree Creative)

Vodja projekta v agenciji: Irena Dizdarevič (Yootree Creative)

Vodenje in optimizacija digitalne aktivacije: Vid Turk (Madwise)

Umetniška direktorja: Neža Pavrič in Ivor Bogunić (Yootree Creative)

Oblikovanje: Neža Pavrič in Jože Martinčič (Yootree Creative)

Zasnova digitalne aktivacije in tekstopisje digitalnih vsebin: Aljaž Marn (Madwise)

Tekstopiski: Živa Munih in Anja Hren (Yootree Creative)

Komunikacija na družbenih omrežjih in sodelovanje z vplivneži: Yootree Creative in Medialog

Oblikovanje in UX spletne strani: Tina Semič (Madwise)

Oblikovanje digitalnih materialov: Lara Batistuta in Eva Štirn (Madwise)

Vodja digitalnega oglaševanja: Jan Kenk (Madwise)

Medijska agencija: Medialog

Sodelujoča partnerja: Innovatif in MK Visuals

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji