Botrstvo v športu
Argeta je prva znamka izdelkov široke potrošnje, ki je podprla projekt Botrstvo v športu. Ob tej priložnosti so zasnovali komunikacijsko akcijo, s katero so se zahvalili vsem, ki kupujejo Argeto, saj pravijo, da donacija brez njih ne bi bila mogoča.
Argeta (Atlantic Grupa)
Kratek opis akcije: Argeta že vrsto let podpira vrhunski šport in športnike, saj z njimi deli vrednote, zapisane v njenem genskem zapisu. V preteklem letu so to sodelovanje kronali še z donacijo programu Botrstvo v športu, ki deluje pod okriljem Olimpijskega komiteja Slovenije in Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje. Argeta je tako postala zlati sponzor programa, namenjenega mladim nadobudnim športnikom, ki zaradi socialne ogroženosti ne morejo doseči svojih športnih sanj.
V zahvalo kupcem Argete so z agencijo Luna \TBWA zasnovali komunikacijsko akcijo, v kateri nastopajo slovenski vrhunski športniki. Akcija nosi slogan, izpeljan iz Argetine nove komunikacijske platforme »Uspeh pride s trdim delom. In pravo podporo.«. Del akcije je tudi izziv na Instagramu, v okviru katerega so ljubiteljem Argete in športa ponudili možnost, da pokažejo svojo podporo in s tem še povečajo Argetino donacijo.
Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, spletna stran, komunikacija na prodajnih mestih
Predstavnice naročnika: Nedeljka Jankovič, Ana Jamnik in Živa Deu
Vodje projekta v agenciji: Nika Frece, Nina Melink in Valerija Smolej
Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček
Kreativna direktorica in tekstopiska: Medeja Kraševec
Umetniški direktor: Jure Sotler
Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov
Spletni strateg: Jan Omahen
Oblikovalca: Ivan Todorović in Nina Zadravec
Produkcijska hiša: Kinomotel
Fotografa: Matic Kozinc in Luka Matijevec
Trajanje akcije: januar–marec 2021