Brezglutenski izdelki Schär prvič na malih zaslonih
Blagovna znamka Schär, ki že več kot 35 let zagotavlja ponudbo izdelkov brez glutena, v jesenskih dneh svoje kupce nagrajuje s posebnimi nagradami in v akciji na družbenih omrežjih dokazuje, da so brezglutenske jedi slastne in privlačne.
Schär
Kratek opis akcije: Schär se je v oktobru 2021 predstavil s prvo oglaševalsko akcijo v Sloveniji, ki v ospredje postavlja paradnega konja svojih brezglutenskih izdelkov – kruh Mastro Panettiere. V sodelovanju z novoustanovljeno oglaševalsko agencijo Brief, ki je poskrbela za vodenje projekta in kreativne elemente, so nastali televizijski in spletni oglasi. Gre za prvo televizijsko oglaševalsko akcijo za brezglutenske izdelke v Sloveniji, ki jo je pospremila velika nagradna igra, v kateri so se kupci kruhov Mastro Panettiere potegovali za 301 nagrado.
V sodelovanju z agencijo Povem je Schär izvedel tudi akcijo na družbenih omrežjih, v kateri so slovenski vplivneži brezglutenske kruhe uporabili v svojih receptih. V akciji so sodelovali Ana Žontar Kristanc, Maja in Jernej Zver, Nina Kunc ter Megi Fras, ki so sporočilo o izdelkih Schär in nagradni igri ponesli tako osebam s celiakijo in preobčutljivostjo na gluten kot tudi tistim, ki uživajo v preizkušanju novih izdelkov.
Ana Žontar Kristanc: jesenska bučkina juha z brezglutenskimi kruhovimi cmoki
Jernej Kitchen: sladek kruhov narastek z vanilijo
Elementi akcije: televizijski in spletni oglasi, komunikacija in aktivnosti na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži, komunikacija na prodajnih mestih, nagradna igra
Predstavnica naročnika: Sabina Kojc
Vodji projekta v agenciji: Nina Kosmač in Petra Rolih
Strateška direktorica: Dunja Budair Prelog
Oblikovalec: Jakob Bekš
Tekstopisec: Janez Trontelj
Postprodukcija: WIDER Productions
Medijska agencija: Medialog