schar
Opaženo

Brezglutenski izdelki Schär prvič na malih zaslonih

Blagovna znamka Schär, ki že več kot 35 let zagotavlja ponudbo izdelkov brez glutena, v jesenskih dneh svoje kupce nagrajuje s posebnimi nagradami in v akciji na družbenih omrežjih dokazuje, da so brezglutenske jedi slastne in privlačne.

Kratek opis akcije: Schär se je v oktobru 2021 predstavil s prvo oglaševalsko akcijo v Sloveniji, ki v ospredje postavlja paradnega konja svojih brezglutenskih izdelkov – kruh Mastro Panettiere. V sodelovanju z novoustanovljeno oglaševalsko agencijo Brief, ki je poskrbela za vodenje projekta in kreativne elemente, so nastali televizijski in spletni oglasi. Gre za prvo televizijsko oglaševalsko akcijo za brezglutenske izdelke v Sloveniji, ki jo je pospremila velika nagradna igra, v kateri so se kupci kruhov Mastro Panettiere potegovali za 301 nagrado.

V sodelovanju z agencijo Povem je Schär izvedel tudi akcijo na družbenih omrežjih, v kateri so slovenski vplivneži brezglutenske kruhe uporabili v svojih receptih. V akciji so sodelovali Ana Žontar Kristanc, Maja in Jernej Zver, Nina Kunc ter Megi Fras, ki so sporočilo o izdelkih Schär in nagradni igri ponesli tako osebam s celiakijo in preobčutljivostjo na gluten kot tudi tistim, ki uživajo v preizkušanju novih izdelkov.

anina kuh

Ana Žontar Kristanc: jesenska bučkina juha z brezglutenskimi kruhovimi cmoki

jernej1

 

jernej2

Jernej Kitchen: sladek kruhov narastek z vanilijo

Elementi akcije: televizijski in spletni oglasi, komunikacija in aktivnosti na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži, komunikacija na prodajnih mestih, nagradna igra

Predstavnica naročnika: Sabina Kojc

Vodji projekta v agenciji: Nina Kosmač in Petra Rolih

Strateška direktorica: Dunja Budair Prelog

Oblikovalec: Jakob Bekš

Tekstopisec: Janez Trontelj

Postprodukcija: WIDER Productions

Medijska agencija: Medialog

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji