Brezkompromisna varnost in zabava z roko v roki
V Agenciji 101 so pripravili novo regionalno oglaševalsko akcijo za Continental Tires Southeast Europe.
Continental Tires Southeast Europe
Kratek opis akcije: Akcija je prva v sklopu razširjenega sodelovanja med agencijo in znamko; Agencija 101 je namreč od letos vodilna kreativna agencija Continentala v regiji. Čeprav je Continental v Sloveniji in tudi širše ena od blagovnih znamk z najvišjo stopnjo zavedanja in priklica na področju pnevmatik, se pozicija blagovne znamke na različnih trgih jugovzhodne Evrope pomembno razlikuje. Zato so pri snovanju akcije za 10 držav jugovzhodne Evrope pripravili različne strateško-taktične rešitve, pri čemer so taktike in ključna sporočila prilagajali situaciji blagovne znamke Continental na posameznem trgu, vizualno podobo in osnovno idejo akcije pa ohranili poenoteni.
V glavnem motivu akcije so na igriv način prikazali stereotipno situacijo dolgih vrst, ki se po eni strani vedno pojavijo ob predstavitvi zaželenih izdelkov premium blagovnih znamk in po drugi strani pri sezonski menjavi pnevmatik. Na trgih, kjer se potencialni kupci Continental pnevmatik v povprečju nahajajo na prvih stopnjah prodajnega lijaka, so prodajo pospeševali z darilom, in sicer zbirko kock Lego na temo vulkanizerske delavnice, na zrelejših trgih, kjer gre v povprečju za ponovne nakupe pnevmatik Continental, pa je vulkanizerska delavnica Lego v obliki osnovnega motiva služila kot opomnik, da je čas za nakup novega seta pnevmatik Continental in menjavo.
Akcijo so predstavili preko dveh ključnih kanalov – Continentalovih lastnih medijev in medijskega zakupa ter lastnih medijev in poslovnih partnerjev, ki so uporabili prilagojena komunikacijska gradiva, namenjena soznamčenju.
Elementi akcije: veliki plakati, tiskani mediji, radio, komunikacija na prodajnih mestih, projektna spletna stran, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, darila
Trgi: Slovenija, Hrvaška, Srbija, Bolgarija, Madžarska, Romunija, BiH, Črna gora, Albanija, Kosovo
Predstavniki naročnika: Luka Maselj, Adrienn Horti-Dávid in Radu Stan
Direktorica projekta v agenciji: Anja Šeme Todorovič
Vodja projekta v agenciji: Marjan Štangelj
Asistentka vodje projektov: Kristina Zidar
Kreativni direktor: Sašo Petek
Tekstopiska: Lucija Lepšina
Umetniški direktor: Primož Kos
Oblikovalci: Aleš Vrbančič, Neja Kalan, Lara Oset in Matic Strgar
Urednici družbenih omrežij: Hana Godina in Tjaša Pangeršič
Trajanje akcije: marec-junij 2021
Drugi sodelujoči: Media Publikum, Nero Solution Kft.