continental
Opaženo

Brezkompromisna varnost in zabava z roko v roki

V Agenciji 101 so pripravili novo regionalno oglaševalsko akcijo za Continental Tires Southeast Europe.

Kratek opis akcije: Akcija je prva v sklopu razširjenega sodelovanja med agencijo in znamko; Agencija 101 je namreč od letos vodilna kreativna agencija Continentala v regiji. Čeprav je Continental v Sloveniji in tudi širše ena od blagovnih znamk z najvišjo stopnjo zavedanja in priklica na področju pnevmatik, se pozicija blagovne znamke na različnih trgih jugovzhodne Evrope pomembno razlikuje. Zato so pri snovanju akcije za 10 držav jugovzhodne Evrope pripravili različne strateško-taktične rešitve, pri čemer so taktike in ključna sporočila prilagajali situaciji blagovne znamke Continental na posameznem trgu, vizualno podobo in osnovno idejo akcije pa ohranili poenoteni.

V glavnem motivu akcije so na igriv način prikazali stereotipno situacijo dolgih vrst, ki se po eni strani vedno pojavijo ob predstavitvi zaželenih izdelkov premium blagovnih znamk in po drugi strani pri sezonski menjavi pnevmatik. Na trgih, kjer se potencialni kupci Continental pnevmatik v povprečju nahajajo na prvih stopnjah prodajnega lijaka, so prodajo pospeševali z darilom, in sicer zbirko kock Lego na temo vulkanizerske delavnice, na zrelejših trgih, kjer gre v povprečju za ponovne nakupe pnevmatik Continental, pa je vulkanizerska delavnica Lego v obliki osnovnega motiva služila kot opomnik, da je čas za nakup novega seta pnevmatik Continental in menjavo. 

Akcijo so predstavili preko dveh ključnih kanalov – Continentalovih lastnih medijev in medijskega zakupa ter lastnih medijev in poslovnih partnerjev, ki so uporabili prilagojena komunikacijska gradiva, namenjena soznamčenju. 

continental1

continental2

continental3

Elementi akcije: veliki plakati, tiskani mediji, radio, komunikacija na prodajnih mestih, projektna spletna stran, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, darila

Trgi: Slovenija, Hrvaška, Srbija, Bolgarija, Madžarska, Romunija, BiH, Črna gora, Albanija, Kosovo

Predstavniki naročnika: Luka Maselj, Adrienn Horti-Dávid in Radu Stan

Direktorica projekta v agenciji: Anja Šeme Todorovič

Vodja projekta v agenciji: Marjan Štangelj

Asistentka vodje projektov: Kristina Zidar

Kreativni direktor: Sašo Petek

Tekstopiska: Lucija Lepšina

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalci: Aleš Vrbančič, Neja Kalan, Lara Oset in Matic Strgar

Urednici družbenih omrežij: Hana Godina in Tjaša Pangeršič

Trajanje akcije: marec-junij 2021

Drugi sodelujoči: Media Publikum, Nero Solution Kft.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji