izbor geni
Opaženo

Brezogljična elektrika

Skupina GEN-I s preznamčenjem in novo oglaševalsko akcijo, razvito v sodelovanju z Gigodesignom, utira pot iz fosilne v solarno dobo. Odslej več kot tristo tisočim uporabnikom dobavlja le elektriko iz čistejših virov brez ogljikovega dioksida.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija, ki skupino GEN-I predstavlja kot prvega dobavitelja električne energije izključno iz brezogljičnih virov, je hkrati premierna predstavitev prenovljene identitete. V sodelovanju z Gigodesignom je podjetje namreč izvedlo tudi preznamčenje, v katerem se je GEN-I prvi na tržišču pozicioniral kot specialist za zeleno energijo. 

gen-i1

gen-i2

Elementi akcije: tiskani oglasi, video (POP TV), neposredna pošta, vstopna stran, spletni oglasi, prilagoditev računov za različne energente

Predstavnika naročnika: Tomaž Oštir in Nina Gabrijelčič

Direktorica projekta: Mojca Piko Šalehar

Kreativna direktorja: Matevž Medja in Peter Primožič

Umetniški direktor in oblikovalec: Peter Primožič

Spletni razvijalec: Tilen Prevolnik

Tekstopisje: GEN-I 

Trajanje akcije: december 2020-januar 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji