btc expo
Opaženo

BTC – Beyond Business

Družba BTC se je predstavila na svetovni razstavu Expo Dubai 2020. Za namen njene predstavitve mednarodni poslovni javnosti je agencija Innovatif pripravila posebno komunikacijsko akcijo, ki je bila predstavljena v slovenskem paviljonu.

Kratek opis akcije: Namen komunikacijske akcije je celovita predstavitev družbe BTC potencialnim poslovnim partnerjem iz tujine in obiskovalcem oz. širši javnosti. Akcija temelji na sloganu »Beyond Business« oz. na izpostavljanju prednosti in vizije blagovne znamke BTC. Ta predstavlja sinonim za mesto neštetih priložnosti, prvovrstnih logističnih storitev in napredne in inovativne družbe. Izpostavlja tudi napredno in sodobno razmišljanje ter prednosti, ki bodo družbi BTC zagotavljale prepoznavnost, ne le na evropskem, temveč tudi svetovnem trgu. Gre namreč za mesto v mestu, kjer se na edinstven način prepletajo tehnologija, trgovina, zabava, posel, turizem in še mnogo več.

Celovita komunikacija, ki z jasnim sporočilom in sodobno vizualno podobo izpostavlja ključne prednosti in unikatno pozicijo družbe BTC v evropskem prostoru, je bila med obiskovalci zelo dobro sprejeta.

Za strateško, vsebinsko in oblikovano zasnovo je poskrbela agencija Innovatif, pod okriljem kreativnega vodstva agencije so nastala tudi spremljajoča komunikacijska gradiva. S produkcijsko hišo Studio Bomba so pripravili še promocijski film, zasnovo spletnega mesta ter različna oglasna in promocijska gradiva.

btc expo

Predstavniki naročnika: Teja Setničar, Miha Mermal in Sandra Mejač

Elementi akcije: zasnova akcije, predstavitveni film, oglaševanje, spletno mesto, družbena omrežja, vsebine obogatene resničnosti, promocijska gradiva, korporativna prezentacija

Direktorica projekta: Jasna Potrata

Kreativni direktor: Božidar Jovanović

Umetniški direktor in oblikovalec: Alexey Ryzhov

Tekstopiska: Sanja Petrović

Vodja projekta: Petra Trontelj

Videoprodukcija: Aljoša Rebolj, Studio Bomba

Vsebine obogatene resničnosti in izvedba spletnega mesta: Robi Pritržnik, Foreach Labs

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji