BTC – Beyond Business
Družba BTC se je predstavila na svetovni razstavu Expo Dubai 2020. Za namen njene predstavitve mednarodni poslovni javnosti je agencija Innovatif pripravila posebno komunikacijsko akcijo, ki je bila predstavljena v slovenskem paviljonu.
BTC
Kratek opis akcije: Namen komunikacijske akcije je celovita predstavitev družbe BTC potencialnim poslovnim partnerjem iz tujine in obiskovalcem oz. širši javnosti. Akcija temelji na sloganu »Beyond Business« oz. na izpostavljanju prednosti in vizije blagovne znamke BTC. Ta predstavlja sinonim za mesto neštetih priložnosti, prvovrstnih logističnih storitev in napredne in inovativne družbe. Izpostavlja tudi napredno in sodobno razmišljanje ter prednosti, ki bodo družbi BTC zagotavljale prepoznavnost, ne le na evropskem, temveč tudi svetovnem trgu. Gre namreč za mesto v mestu, kjer se na edinstven način prepletajo tehnologija, trgovina, zabava, posel, turizem in še mnogo več.
Celovita komunikacija, ki z jasnim sporočilom in sodobno vizualno podobo izpostavlja ključne prednosti in unikatno pozicijo družbe BTC v evropskem prostoru, je bila med obiskovalci zelo dobro sprejeta.
Za strateško, vsebinsko in oblikovano zasnovo je poskrbela agencija Innovatif, pod okriljem kreativnega vodstva agencije so nastala tudi spremljajoča komunikacijska gradiva. S produkcijsko hišo Studio Bomba so pripravili še promocijski film, zasnovo spletnega mesta ter različna oglasna in promocijska gradiva.
Predstavniki naročnika: Teja Setničar, Miha Mermal in Sandra Mejač
Elementi akcije: zasnova akcije, predstavitveni film, oglaševanje, spletno mesto, družbena omrežja, vsebine obogatene resničnosti, promocijska gradiva, korporativna prezentacija
Direktorica projekta: Jasna Potrata
Kreativni direktor: Božidar Jovanović
Umetniški direktor in oblikovalec: Alexey Ryzhov
Tekstopiska: Sanja Petrović
Vodja projekta: Petra Trontelj
Videoprodukcija: Aljoša Rebolj, Studio Bomba
Vsebine obogatene resničnosti in izvedba spletnega mesta: Robi Pritržnik, Foreach Labs