k
Opaženo

Čas je denar. Vložite ga v obisk muzeja.

V agenciji Internavti so v sodelovanju z NLB zasnovali akcijo, s katero so povabili tuje turiste v Bankarium, Muzej bančništva Slovenije.

Kratek opis akcije: Muzej bančništva Slovenije, ki je nastal pod okriljem NLB, na Čopovi ulici 3 v Ljubljani, predstavlja bančno dediščino pri nas od leta 1820 do danes. S svojimi poučnimi in zabavnimi vsebinami je primer odlične prakse ohranjanja bančne kulturne dediščine in predstavlja popestritev muzejske ponudbe v Ljubljani. Kot tak je zanimiv tudi za tuje turiste, ki so jih, na stičnih točkah z njimi, k obisku povabili s serijo hudomušnih besednih iger iz sveta financ in bančništva. Dobiček Obisk garantiran.

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, tisk, družbena omrežja, oprema prodajnih mest, ...

Predstavniki naročnika: Ana Herman, Irena Čuk

Direktorica naročnika: Urša Pučko

Vodji projekta v agenciji: Peter Jagodic in Neža Šimenc

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Tekstopisec: Andraž Čelik

Oblikovalec: Nejc Romih 

ghj

hj

j

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji