mojedelo
Opaženo

Če bi jaz bil ..., bi bilo to narejeno bolje

Zaposlitveni portal MojeDelo je v sodelovanju z agencijo Pristop ustvaril komunikacijsko platformo, s katero želi zadovoljiti rekordne potrebe po novih zaposlenih na trgu dela.

Kratek opis akcije: »Kako nagovoriti ljudi, da se prijavijo za delo? Tako, da se igramo z njihovim egom in veliko slovensko resnico: vse naredimo bolje kot drugi,« pravijo snovalci akcije. V njej so izpostavili ključne zaposlitvene profile in naredili serijo oglasov, aktualizirali pa so jih z dodelanim pristopom in s precizno postavitvijo. Lovili so jih na njihovem terenu (gradbišča, tematski spletni portali itd.). Ključno sporočilo, ki so ga posredovali iskalcem zaposlitve, je: lahko je govoriti, še lažje pa je najti službo na portalu MojeDelo in to tudi dokazati.

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, spletni portal, neposredna komunikacija

Predstavnici naročnika:  Nika Rakonjac in Manja Kovačič

Vodji projekta v agenciji: Nina Razpet in Klara Rupret

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Tekstopisec: Tit Lončar

Umetniški direktor: Matija Kocbek

Oblikovalka na strani naročnika: Eva Kozlevčar

Direktor animacije: Martin Rozman

Izvedbeni oblikovalec: Matic Klemen

Vodja produkcije: Eva Celec

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: od marca 2022

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji