mojedelo
Opaženo

Če bi jaz bil ..., bi bilo to narejeno bolje

Zaposlitveni portal MojeDelo je v sodelovanju z agencijo Pristop ustvaril komunikacijsko platformo, s katero želi zadovoljiti rekordne potrebe po novih zaposlenih na trgu dela.

Kratek opis akcije: »Kako nagovoriti ljudi, da se prijavijo za delo? Tako, da se igramo z njihovim egom in veliko slovensko resnico: vse naredimo bolje kot drugi,« pravijo snovalci akcije. V njej so izpostavili ključne zaposlitvene profile in naredili serijo oglasov, aktualizirali pa so jih z dodelanim pristopom in s precizno postavitvijo. Lovili so jih na njihovem terenu (gradbišča, tematski spletni portali itd.). Ključno sporočilo, ki so ga posredovali iskalcem zaposlitve, je: lahko je govoriti, še lažje pa je najti službo na portalu MojeDelo in to tudi dokazati.

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, spletni portal, neposredna komunikacija

Predstavnici naročnika:  Nika Rakonjac in Manja Kovačič

Vodji projekta v agenciji: Nina Razpet in Klara Rupret

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Tekstopisec: Tit Lončar

Umetniški direktor: Matija Kocbek

Oblikovalka na strani naročnika: Eva Kozlevčar

Direktor animacije: Martin Rozman

Izvedbeni oblikovalec: Matic Klemen

Vodja produkcije: Eva Celec

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: od marca 2022

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji