Če bi jaz bil ..., bi bilo to narejeno bolje
Zaposlitveni portal MojeDelo je v sodelovanju z agencijo Pristop ustvaril komunikacijsko platformo, s katero želi zadovoljiti rekordne potrebe po novih zaposlenih na trgu dela.
MojeDelo
Kratek opis akcije: »Kako nagovoriti ljudi, da se prijavijo za delo? Tako, da se igramo z njihovim egom in veliko slovensko resnico: vse naredimo bolje kot drugi,« pravijo snovalci akcije. V njej so izpostavili ključne zaposlitvene profile in naredili serijo oglasov, aktualizirali pa so jih z dodelanim pristopom in s precizno postavitvijo. Lovili so jih na njihovem terenu (gradbišča, tematski spletni portali itd.). Ključno sporočilo, ki so ga posredovali iskalcem zaposlitve, je: lahko je govoriti, še lažje pa je najti službo na portalu MojeDelo in to tudi dokazati.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, spletni portal, neposredna komunikacija
Predstavnici naročnika: Nika Rakonjac in Manja Kovačič
Vodji projekta v agenciji: Nina Razpet in Klara Rupret
Kreativna direktorica: Mirka Modrinić
Tekstopisec: Tit Lončar
Umetniški direktor: Matija Kocbek
Oblikovalka na strani naročnika: Eva Kozlevčar
Direktor animacije: Martin Rozman
Izvedbeni oblikovalec: Matic Klemen
Vodja produkcije: Eva Celec
Medijska agencija: Pristop Media
Trajanje akcije: od marca 2022